Monday, November 9, 2009

Terryble?



Chelsea 1 Manchester United 0
(John Terry 76th)
Stamford Bridge
Nov 8, 2009

Khas untuk Encik Naga dan Encik Anak Bulan…gua tetap menerima kekalahan…jangan takut..gua tak akan bakar seat macam penyokong Kelantan…huhu…

Apa gua nak cakap..Sir Alex dah cakap…

“The referee’s position for the free kick was absolutely ridiculous. He can’t see anything. He’s got a Chelsea player standing right in front of him and he doesn’t even move. It was a bad decision, but what can you do?"

“That goal should not have been allowed, but we dominated the game and had some chances to win the match,”

“We had great opportunities in terms of the football we played to get to the edge of the box, and some good chances in and around the box. But we should be finishing it off.

"We only have ourselves to blame in that respect. Sometimes you need a bit of a break, and we never got the break we needed"


Control game…main cantik semua pun tak guna kalau tak menang…tahniah la team lu menang…season masih panjang...gua ngantuk ni…lu orang tunggu je la kat Old Trafford nanti..

UNITED ! UNITED ! UNITED !

10 comments:

  1. Bla...bla..bla..bla....bla...sir cakap itu sir cakap ini sir cakap macam tapi eh????CHELSE DAH MENANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hahahahahahahahha!!!

    ReplyDelete
  2. pagi tadi masih lagi yg berbunyik menyanyi kat ofis...
    "..glory, glory man united..!"

    gua balas nyanyi sekali, tetapi tukar lirik...
    "..sorry, sorry man united...!"


    ini gua paste comment gua sendiri di Socernet.

    ReplyDelete
  3. gua rilek jer...tak der sapa menang piala kat bln november...hehe

    ReplyDelete
  4. gua bajet draw malam tadi... tapi memang ada harapan untuk mintak menang kerana ada bahan untuk berblogging...

    untuk berteromber, takde sapa yg tak kuat malam tadi, mungkin nasib bro...

    ReplyDelete
  5. Rumah merah kalah???...kalau rumah merah yang satu lagi tu dah tentu bakar stadium....huhuhuhu..

    ReplyDelete
  6. Eddie...control game..tapi tak score...tu la jadinya..

    Skid...yang merah lagi satu tu memang giler dia punya fanatik..hehe

    ReplyDelete
  7. Heh.

    Kan ke bagus kalau semua game kadar "kekerasan" membahan level2 ni jer.

    Tapi yang terjadi bila kena kat Liverpool, habis semua ayat keluar..

    Dahsyat jugak Liverpool ek? hahaha

    YNWA!

    ReplyDelete
  8. abg eddie setuju chelsea 4 life-semut-

    ReplyDelete
  9. huhuhu...Eddie,apa kata esok pagi lu lekat poster JT kat meja dia..huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  10. Zan...Liverpool dan Manchester United ni kes dia lain...secara tradisinya dua2 team ni mmg paling berjaya dalam liga Inggeris...so paham2 la..ramai suka dan ramai pulak yang benci..so kalau ada yang membahan lebih2 tu aku buat tak kisah je la..jeles ler tu..haha..

    semut..bukan MK peminat Man United ker?...hehe.

    ReplyDelete