Monday, September 12, 2011

Dup Dap Dup Dap Part 2


2 tahun yang lalu aku ada buat entri pasal -NI-...

Esok 13hb September...sekali lagi aku akan berhadapan dengan situasi begini...cepat betul masa berlalu ek...pejam celik pejam celik anak aku yang no 2 dah 12 tahun dah...esok dia akan menduduki peperiksaan UPSR...seperti 2 tahun yang lalu...anak yang nak ambik periksa bapak yang berdebar2...dup dap dup dap...

Akaknya dulu dapat 5A...sepupunya jugak 5A...aku tau ini jadi satu tekanan untuk dia...Alhamdulilah...trial tu hari pun dia dapat 5A...harapan tinggi kat bahu dia...aku tak nak menambahkan tekanan untuk dia...pesan aku...kita dah usaha sungguh2...yang selebih berserah la pada Allah...semoga Allah mempermudahkan urusan dia...

Kepada anak aku Norma Nazhirah dan semua anak2 lain yang akan menduduki peperiksaan UPSR esok...abah doakan semoga berjaya...

6 comments:

  1. insya-Allah boleh dapat 5A tu..
    jgn dup dap sangat pakcik nasarudin ye..

    ReplyDelete
  2. all the best. Bapak dan mak kena bangun malam untuk doa.

    ReplyDelete
  3. Oooo dah nak UPSR rupanya...tak ingat, pasal anak aku kecik lagi...hahahahaha!!

    ReplyDelete
  4. tahun ni hadiah dia tikit maiden or ps3 bro??

    ReplyDelete
  5. Thanks pakcik2 semua...

    Jai..hadiah lum pikir lagi...tapi tiket metallica untuk bapaknya kalau dorang jadi turun...hahaha...

    ReplyDelete