Thursday, January 2, 2014

Darjah satu




Semasa blog berteromber ni bermula...anak bongsu aku yang gambarnya sering kena tampal kat sini baru berusia setahun....diam tak diam....dia dah masuk darjah 1 dah...lama dah rupa-rupanya aku berblog...



nampaknya aku pun dah terikut-ikut trend makbapak zaman sekarang yang ambil gambo anaknya masuk sekolah dan upload ke laman sosial...hahaha....


teringat2 dulu aku masuk darjah 1 dengan tak kenal walau seorang pun kawan pasal baru berpindah dan aku tak pernah bersekolah tadika....abah kerja dan mak pulak setakat temankan masa daftar dan kena balik rumah pasal nak jaga adik....bayangkan betapa blurnya duduk dalam dunia yang serba asing...tapi aku rilek jer...siap kena lantik jadi penolong ketua darjah...huhu..





7 comments:

  1. Aku ingatkan review album xpdC Darjah Satu tadi

    ReplyDelete
  2. Foto hari ni budak pompuan darjah satu terselit leher dia kat kerusi. Apa je dorqng main2 first day. Nangis2 dah. Kawan2 dia kat belakang sengeh. Principal kena gergaji kerusi tu. Macam2 first day.

    ReplyDelete
    Replies
    1. abg deaf, kat singapura pon suasana lebeih kurang macam ni ke?

      Delete
    2. banyak pulak kes budak tersangkut kepala celah kerusi ek....pening kepala cikgu yang ngajar budak darjah 1 ni...anak aku cakap ada budak lelaki kelas dia terkencing dalam seluar....

      Delete
  3. sebenarnya seronok tengok gelagat budak2 dan makbapak budak time 1st day sekolah ni...macam2 hal....lawak ada...kesian pun ada....nasib anak aku macam bapak dia steady jer....heheh...

    ReplyDelete