BERTEROMBER
I'll never grow up and I'll never grow old... Blame it on the love of rock & roll
Showing posts with label
Journey
.
Show all posts
Showing posts with label
Journey
.
Show all posts
Tuesday, October 4, 2016
Raised On Radio
›
Yang menyambut ulangtahun ke 30 pada bulan mei yang lalu... Journey - Raised On Radio (1986) Ini yang terakhir dari trilogi 3 album J...
6 comments:
Friday, May 24, 2013
Frontiers
›
Album rock klasik yang dah 30 tahun... Journey - Frontiers (1983) Dulu saya ada kasetnya. Cetak rompak milik abang. Inilah albumnya y...
4 comments:
Wednesday, May 8, 2013
WW : The best rock albums from 30 years ago (1983)
›
8 comments:
Sunday, December 25, 2011
Escape
›
Sempena 30 tahun dah usia album ni.. . Journey - Escape (1981) Aku tau De af suka band ni...abang aku pun sama...dari beliau lah a...
3 comments:
Tuesday, November 8, 2011
lima belas
›
Sorry...ni entri jiwang... Hari ni adalah hari ulangtahun perkahwinan aku yang ke 15...pejam celik pejam celik dah 15 tahun rupanya...pergh....
6 comments:
Saturday, August 27, 2011
AOR
›
Ok la...atas permintaan En Hafiz yang nak tau sangat apa tu AOR...hari ni kita belajo pasal genre muzik...aku pun bukannya pandai sangat......
12 comments:
›
Home
View web version