Monday, July 17, 2023

Rawak - Destination Anywhere

Rawak adalah cd/lp yang dibeli secara rawak yang tiada perancangan awal tetapi dibeli bersama-sama dengan cd/lp yang memang dicari kerana ianya secara purata akan dapat menjimatkan kos postage dan adakalanya percuma...

Jon Bon Jovi - Destination Anywhere (1997)

Jujurnya tak pernah ambil tahu pun sebelum ini. Satu-satunya lagu yang pernah dengar adalah "Midnight in Chelsea". Tak berminat dengan lagu tersebut menyebabkan tak rasa ada keperluan untuk mendengar lagu-lagu yang lainnya.

Bila terjumpa di Shopee yang cd ini dijual dengan harga serendah RM14.85 dengan pos percuma bila dibeli dengan cd-cd lain. Maka rasa tak rugi pun untuk mencuba.

Tetapi...saya gagal untuk mendengarnya tanpa skip. Selain lagu "Janie, dont take your love to town" yang kedengaran seperti lagu-lagu balada Bon Jovi era 90an, lagu-lagunya lainnya adalah lagu-lagu balada pop alternative mendayu yang pada saya meletihkan. Ianya jauh berbeza dengan album solo beliau yang pertama (Blaze of Glory) dan juga bukan seperti album-album Bon Jovi.

Maka secara rasminya, cd ini akan terus masuk ke rak dan ntah bila akan disentuh semula Pembelian secara rawak sememangnya tidak semua akan menjadi...


No comments:

Post a Comment