Saturday, November 29, 2008

RM39.90 with free T-shirt

Tadi...teman wife gi shoping di Jaya Jusco Tebrau City...singgah kedai Speedy...ternampak cd Chinese Democracy...belek2...wife aku tegur..."ada free t-shirt tu...."...dgn tak berlengah...aku gi kaunter dan bayar....





akhirnya terbeli jugak aku cd ni...hiss...aku ni kalau gi kedai cd memang bahaya...pantang...asik nak terbeli ajer...tapi...kan aku dah kata...aku peminat kipas susah nak mati GnR...hehe...





ok la kan...dgn harga camgitu...dapat free t-shirt...booklet dalam pun tebal...banyak gambar...kalau nak banding ngan Death Megnatic edisi Malaysia yg macam cd pirate tu...hehe..

3 comments:

  1. gua tawar ati dgn william axl rose ni... sekarang promo cd band dah main t-shirt je, bagus utk naikkan sale, maklum.. byk sgt downloading... tapi death magnetic m'sia edition mmg palat!!

    ReplyDelete
  2. tu la psl..hampir2 nak tebeli death magnetic tu..bila terperasan camgitu...kansel..hehe

    ReplyDelete
  3. aku ada dengar sample2 jugak..
    macam Axl cakap kat interview ada lagu macam lagu Queen..

    aku suka jugak..nanti ah lain kali hahaha..tunggu giliran..

    ReplyDelete