Tuesday, September 8, 2009

Dup Dap Dup Dap



Hari ini 8hb September, adalah hari pertama anak sulung aku menduduki peperiksaan UPSR...anak yang ambik exam..bapak yang gabra semacam...dup dap..dup dap..

Adoi...agaknya beginlah perasaan orang tua aku dulu setiap kali anaknya ini menduduki peperiksaan...padanlah asik bertanya ajer..sedangkan anaknya ni selamba derk ajer rimas nak menjawap...ampunkan anak mu ini wahai abah dan emak...sekarang baru paham...

Good luck kepada anak aku, Norma Umairah dan semua anak2 yang menduduki UPSR tahun ini..semoga mendapat keputusan yang cemerlang...Amin.


*(err..bab ucapan anak2 bukan adik2 tu..terasa tua la pulak aku..huhu)

nasi tambah..thanks bro Zaid (vocalist Belantara) kerana sudi singgah..Respek!

20 comments:

  1. mmg..dah tua rupanya lu nih...
    kes kes kes...

    ReplyDelete
  2. OOO...ari ni UPSR ke?..tak ingat, maklumlah dah tak de anak sekolah rendah...eh lagi tua rupanya aku..huhuhu..apa2 semoga berjaya Umairah...

    ReplyDelete
  3. zaid belantara tu ade blog ke?kasik la link...

    semoga anak anda berjaya..dan semua anak2 di malaysia juga...

    amin....

    ReplyDelete
  4. kem salam kat anak2 kata good luck dari Pakcik Ben

    ReplyDelete
  5. Hari ni sampai Khamis ni UPSR. So, kepada anak Pakcik Berteromber..good luck!!

    ReplyDelete
  6. Uncle Eddie doakan semoga Umairah (dan semua calon2 exam satu Malaya) sihat sentiasa, fokus dalam setiap jawapan dan berjaya...!

    bro... ada ura-ura pasal diorang perlu guna facial mask tu waktu dalam dewan, betul ke tak..?

    ReplyDelete
  7. Thanks semua..

    J/Takilala...bab tua ngan pakcik tu sebut pelan2 skit arr...hehe

    Abang Besi..http://belantara.blogspot.com

    Eddie...tak kena pakai mask..tapi sebelum masuk dewan kena check suhu..sapa2 yg deman kena jawap exam kat bilik lain..

    ReplyDelete
  8. eh eh.. lerr.. aku luper.. anak sedare 2 org amek upsr... perghhh...
    betul ler tanpe disedari... usia makin ningkat...

    ReplyDelete
  9. kalau dulu namanya Penilaian Darjah 5....masa tu aku dpt 4A 1D...skrg dah jadi UPSR....aku doakan anakmu lulus dgn cemerlang..Amin...

    ReplyDelete
  10. good luck ..semoga anak uncle/bro lulus...haha

    ReplyDelete
  11. thanks semua..

    Cimca..orang2 evergreen (huhu..) dedulu penilaian darjah 5..so masuk darjah 6 tu kira tahun honeymoon la..hari2 datang sekolah main2 ajer..exam tak lulus pun tak per...Ting 1 dah konpem tempat kat mana..tu yg mungkin sekarang dorang tukar exam darjah 6 kot..

    ReplyDelete
  12. x sangka anak2 hang dah besar.... anyway good luck dari aku... semoga berjaya

    ReplyDelete
  13. semoga anak lu lulus ngan cemerlang bro...ketenangan tu penting.

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. gua tujukan lagu Ella - Risau untuk encik betroember sekeluarga...

    ReplyDelete
  16. thanks again..

    Wan..aku bukannya muda pun lagi..hehe..Ajak Deathkren yg sebaya aku pun anak dia dah Ting. 1...tapi muka dan hati maintain muda la..huhu

    ReplyDelete
  17. last day..
    lagi berapa jam lagi - Merdeka!! huuhu

    ReplyDelete
  18. Semoga anak anda Berjaya. . .
    Tetapi bagaimana anda dapat memasuki dewan peperiksaan untuk mengambil gambar??

    ReplyDelete
  19. deaf..dah merdeka pun dia..dari petang semalam membawa ke malam hingga ke lepas sahur bantai internet dan tv jer dia...
    (tak per..sabo..sabo..bagi chance..hehe)

    Clarisse..thanks singgah..gambar tu bukan saya yg ambil..saya cuma meminjam tanpa kebenaran dari blog orang lain...hehe (tapi credit kat gambar saya tak buang)..saya tidak berbakat mengambil gambar seperti anda.. :)

    ReplyDelete