Monday, March 22, 2010

In Your Park


Man Utd 2
Rooney (11), Park (59)
Liverpool 1
Torres (5)

21 March 2010, Old Trafford


Ntah la...tetiba je aku teringat lagu In Your Park dari Scorpions ni...

I want to walk in your park
Cos I'm alone,
I want to walk in your heart
Where are you? I don't know ...


mungkin pasal lirik dia ada sebut PARK...buat aku terkenag Park Ji-Sung...pastu ada ALONE pulak...You always walk alone...hehehe..

Tak nak la menguris hati peminat Liverpool lebih2 kan...cuma aku nak ucapkan selamat berebut tangga ke 8...huhu

Nampaknya sama seperti game Milan tempohari...Park Ji-sung sekali lagi diberi tugas bebas di belakang Rooney...dan sekali lagi beliau menjadi...respek aku mamat Korea ni...sorang squad player yang terbaik...main tak main...posisi apa pun SAF letak...dia takder komplen2 punya...ntah bila la Malaysia nak ada player tahap2 macamgini..

Tambah manisnya...bangun pagi tadi...dengar berita..Chelsea hanya mampu seri...dah muka aku pun berseri2 pagi ni walaupan kesan sunburn masih tak hilang2 lagi...hehehe

6 comments:

  1. Memula main, geram gak kat Ah PArk ni..byk peluang dia dapat...tp respek kat dia ni..semangat tak putus asa...berbaloi dpt gol kemeenangan walaupun muka kena sepak...hahah...

    match dulu, Gerrard cium kamera, la ni patut Gerrard cium jer montot Ah PArk...kahkahkah

    LoserFool...YNWA...you never win anything....laaa...laa....laaaa....

    ReplyDelete
  2. Kenapa le Liverpool tak menang ke...seri ke...!! Payah betul nak rebut puncak ni...

    ReplyDelete
  3. ni blog baru aku~
    blog lama dah takley bkk

    ReplyDelete
  4. Apa nak kata..memang layak kalah malam tadi. Midfield jahanam tak ingat punya...

    ReplyDelete