Thursday, November 18, 2010

Masuk Hospital

Dari isnin lepas baru hari ni merasa online...dah lama jugak aku tak merasa hidup tanpa internet...ada beberapa perkara berlaku

- Abah aku masuk hospital...kena la berumahtangga di hospital...malam raya pun aku tido hospital...tahun ni memang sambut raya haji ala kadar jer la...semayang raya pun aku kantoi...dah malamnya berjaga sampai ke subuh...pagi raya aku zzzzzzzzzz...

- Isnin petang tu rumah aku kena sambar petir...abis jahanam notebook, modem dan talipon...modem baru beli lak tu...baru 2 bulan tukar....notebook pun abis kong...motherboard hancus kot...adoiii...kena hantar hospital jugak la...ntah berapa lama la aku tak leh online dari rumah agaknya...(nasib boleh ngulor dari opis...heheh)...pengajarannya...cabut wayar kat modem tu...tak pun guna wireless...at least kalau kena petir modem je kong...pc selamat...

- dah 2 kali gi ejen sistic kat JB...kononnya nak riak tiket Iron Maiden kat sini...rupanya gagal...masih alasan yang sama...kertas tiket abis..lum dapat stok dari sistic...kabarnya sabtu ni baru ada....iskhhh...ni kertas tiket abis pasal penangan Iron Maiden ker atau memang kebetulan stok kertas abis ni...ntah la..

- Duk menjaga abah aku kat hospital...berjaya jugak aku menghabiskan buku autobiography Anthony Kiedis - Scar Tissue....(nanti ada masa aku review)...dan dengan sedikit riak (heheh)...aku tengah baca buku ni...

10 comments:

  1. pehhh... berapa Mustaine tu bro? Beli kat mana?

    Moga dipermudahkan ujian kau, bro.

    ReplyDelete
  2. MM...Tq...RM60++ dari ebay Greece

    Jai...amin.

    ReplyDelete
  3. all well end well....


    ada nurse cun2 tak bro tumpang2 baca buku Mustaine tu?

    ReplyDelete
  4. Portdy..tq..

    bukan nurse ajer...doktor pompuan pun cun2 belaka...heheh...

    ReplyDelete
  5. get well son..amin. Scar tisu tu review cpt he5

    ReplyDelete
  6. anak baca mustaine, abah lu plak layan kitap apa? jangan lu je rajin membaca, abah lupun kena belikan buku/kitab beb. heh!

    moga abah lu sihat dan betambah iman

    ReplyDelete
  7. matakucing,eddie,gayour...tq

    Alhamdulillah..abah aku dah keluar dah petang semalam..cuma notebook aku jer tak keluar2 lagi..

    ReplyDelete
  8. dah kuo spital? alhamdulillah...

    ReplyDelete