Wednesday, April 13, 2011

Another Treble?



Lama dah aku tak cerita pasal bola...semenjak Eddie Dewanaga hilang ntah ke mana...rasa tak syoknya pulak nak cerita pasal bola..tapi game pagi tadi buat aku bersemangat balik nak cerita pasal bola...

Tak kisah la kalau orang kata team Manchester United kali ini bukanlah yang terbaik..tapi sekali lagi dorang membuktikan teamwork..kesungguhan...dedikasi...never die attitude akan membawa kejayaan...

Kami selangkah lagi di Champion League....hampir2 dah ke final FA...dan beberapa game lagi jer untuk juara BPL....dare to dream the treble again???...heheh..


Untuk tu...jom riak...
“Bring on the Treble again!" ...
hehehe...


btw...ada sapa2 tau mana si Eddie ni menghilang...

5 comments:

  1. karangan blog anda perlu diperbaiki lg supaya akan menarik lebih ramai follower

    p/s: hah, kan aku dah kata komen tu nnti jd komen viral

    ReplyDelete
  2. haha..siak Ijau...nanti saya remove blog awak dari bloglist saya..

    ReplyDelete
  3. siak la sini pun dah guna!!!!! korang mmg nak minta remove ni!!!!

    p/s: sejak m.u menang ni aku jadi poser penyokong Manure.. haha saja nak bakar org chill shit... hahahaha

    hail harimau malaya....

    ReplyDelete
  4. Banyak persamaan yang bagi hint bahawa team nie akan menang treble.

    1- Teddy Sheringham (1999), Berbatov(2011)
    2- Ryan Giggs (1999), Ryan Giggs (2011)
    3- Peter Schmichael(1999), Van Der Sar (2011)
    4- Alex Fergusen(1999), Sir Alex Fergusen(2011)
    4- Solskjaer(1999), Chicarito (2011)

    ReplyDelete
  5. shafid...And the reds go marching on, on, on..

    ReplyDelete