Thursday, April 14, 2011

Heavy Metal Idol?

Aku bukanlah follower rancangan2 realiti menyanyi ni semua...ok aku tipu...dulu masa demam Mawi World tu...ada jugak la aku follow AF...diari dia semua tu...temankan orang rumah...bistu dah satu Malaysia deman AF...sikit lagi aku nak tersms Mawi...hahaha...tapi serius tu jam aku nengok AF pasal Marsha...huhu..

Tapi ni bukan aku nak cerita pasal AF...buat kacau jer aku nak nengok game Manchester United sabtu lepas...tapi pasal American Idol Season 10 yang tengah berlangsung sekarang...aku tak nengok pun...tapi aku terbaca ada sorang peserta tu namanya James Durbin...bawak lagu Judas Priest..."You Got Another Thing Coming"...dasat tu...tak pernah American Idol ada lagu heavy metal kan...minggu ni lagi dasat...dia bawak Zak Wylde atas pentas bawak lagu "Heavy Metal" dari Sammy Hagar...pergh...tak caya layan video ni...



boleh tahan jugak suara mamat ni...dengan Steven Tyler jadi judge...manatau mamat metal ni boleh menang...tu pun kalau bebudak amerika yang vote tu tau ada muzik lain selain Justin Bieber dan Lady Gaga la...haha..

3 comments:

  1. aku xpnh2 tgk mentor sblm ni pun TERtgk gara2 pikot botolkep (err i mean iqa)

    ReplyDelete
  2. yeah botokep.... aku masa mawi tu aku layan AF... pasal masa tu jugak ex gf aku ikut tanding... ehhhh ngko usha ex gf aku arrr....

    james durbin mmg power arrr... gempak masa dia bawa lagu judas priest....

    btw, aku tengok karangan anda semakin baik dan ada peningkatan di sana... teruskan menulis blog... sikit masa lagi follower anda akan semakin bertambah... nak join bloglist saya???

    ReplyDelete
  3. aku klu AF ni aku TERlayan zmn lotter, membakut mari beb hahaha

    siap TERsms AFundi lg tu

    p/s: jairo, karangan komen anda juga perlu dibaiki lagi

    ReplyDelete