Tuesday, June 7, 2011

test cuba try...

Sesekali dapat melaram dengan SLR pinjam...

Lokasi : Cameron Highlands

semua gambar mengunakan Nikon D40 dan sepasang tangan yang berbedung...heheh..



















p/s...Cameron dah tak sejuk macam dulu2 ahh...

7 comments:

  1. Aisheh asyik gambo anak jee
    gambo ibunye manee?

    ke ni kes kuar bujang ngan anak je?

    ReplyDelete
  2. ibu sama seperti abahnye...seorang yang pemalu...ahak..

    ReplyDelete
  3. ok la ni.kene asah skill lagi.baru bole jadi champion

    ReplyDelete
  4. apahal kena pinjammmm?? belilaaaaaa!! hahahaha...

    ReplyDelete
  5. Nizam...saya yang dah tak berapa nak budak baru belajar..

    DoS...erk..aku rasa kena jual semua koleksi cd aku ler baru mampu beli...heheh..

    ReplyDelete
  6. aishh.. bukan gaji kau sebulan boleh dapat 3 dslr? shot dah cantik, tu baru pinjam, kalau beli, mesti dapat ambik gambar lagi cantik dari tu..

    ReplyDelete
  7. fulamek... ada bakat terpendam!

    ReplyDelete