Saturday, October 9, 2010

Tragedi Oktober

Bulan october ni memang bulan tragedi...bukan tragedi apa pun...tragedi nak kena keluar duit ler...2 orang anak aku sambut birthday pada hari yang sama...




"ni betul ker duit asli ni.."





Hari ni..9hb October... sorang dah 11 tahun dan seorang lagi genap 3 tahun....jangan tanya macamaner aku buat boleh dapat tarikh yang sama...accident of birth kot..hahaha...


"jangan lupa...beli 2 hadiah tau"




dan....err...abahnya jugak lahir pada bulan october...
berapa umur???...hmm..muda lagi...masih layak la kalau nak bertanding ketua pemuda...hihi...

7 comments:

  1. jgn lupa hadiah untuk nemutnemut sekali yang lahir pd 1 oktober!

    ReplyDelete
  2. anak aku sorang besday 7 bulan lagi dah tanya apa hadiah nak beli...

    sambutlah besday anak2, depa suka..

    ReplyDelete
  3. Aku pun bulan oktober gak...ko tak nak beli hadiah utk aku sekali ke??

    ReplyDelete
  4. ...gua bulan 12 tapi zaman muda2 dulu, wish birthday gua adalah dpt on October Fest kat Munchen, Germany.

    Dah tua2 ni, wish birthday dpt famili mcm lu pun syukur....

    ReplyDelete
  5. senang semua besday dekat2..
    satu kali celebrate hehe

    happy birthday to u and ur kids.

    ReplyDelete
  6. hepi besday pak mentuo!!!!

    eh, sekali gua dah terlari topik lak.. hehehhe

    ReplyDelete