Monday, March 21, 2011

Buku

Dah Ijau tanya pasal buku...ni aku cerita pasal buku2 aku yang berderet beli tapi ntah bilanya nak baca pun tak tau la...Bila bz kerja...balik rumah pun dah penat...bukak buku tak sampai 5 minit....dah zzzzzzzzzzzzzz....



Antara buku2 yang menanti aku untuk dibaca...lain2 yg takder dalam gambo...Open by Andre Agassi, My Appetite for Destruction by Steven Adler...dan buku pinjam The Singapore Story: Memoirs of Lee Kuan Yew...semua pun buku2 biography...ntah la aku dah malas nak baca novel2 ni semua...dulu muda2 suka la Stephen King...John Grisham...dah tua2 mana ada masa...kualiti time untuk keluarga lagi utama...tak tau la kalau dah pencen nanti...

Mulai sekarang memang aku stop dah beli buku2 ni...giler ahh...ni maunya 3 tahun pun belum tentu khatam semua...

7 comments:

  1. tu buku HBK tu klu rasa2 dah bosan jual murah2 kat aku bleh? ;)

    ReplyDelete
  2. best koleksi ko, pelan2 la baca sampai game

    ReplyDelete
  3. buku "PERMATA YANG HILANG" takde?

    Kalau ada jangan la segan-segan tepek gambar sekali

    ReplyDelete
  4. Ijau...baca pun belum...camner nak bosan :)

    Deaf...3 tahun lagi game la kot..

    Portdy...Mona Gersang nak? heheh...

    ReplyDelete
  5. Errr Andy telor pun ada? Boleh le aku tumpang baca nanti...

    ReplyDelete
  6. PDF kan buku bret hart tu. Hehehehehehehe

    ReplyDelete