Friday, August 7, 2009

2009/10

akhirnya...selepas 2 bln lebih malam2 aku bosan tanpa aktiviti...terutamanya malam sabtu dan malam minggu (malam jumaat citer lain ahh..hihi)...akhirnya yang ditungu tungu telah kembali...yehaaaa..



apa lagi..takkan program anak wayang kot...bola la...yes..English Premier League kembali...(to my wife..sorry my dear...bak balik remote astro tu...heheh)

tapi siak arr Ananda Krisnan ni...tak cukup duit nak beli Newcastle ker?..bill astro naik lagi...12 hinggit tu...adoiii...alasan standard...kenaikan kos...dan bill kami adalah yang paling rendah jika dibandingkan dgn bla..bla..bla..siak arr...ayat standard bila tol, taarif letrik, bil air, dll naik...biasa la..rakyat diutamakan...

rasa macam nak terminate je...tapi bila pikir2 balik...larat ke tiap2 minggu aku nak lepak mamak..duit minyak..teh tarik gelas besar..kacang rebus...roti telur...iskh...lebih dari 12 hinggit tu...adoiii...ada pilihan lain ker?...dah minat nak buat camner...hmmm..rela dalam terpaksa...bayo je la bill astro tu...hampeh!

apa2 hal pun...ahad ni..Community Shield..Manchester United Vs Chelsea...walaupun tiada Ronaldo (ok la..thanks for the memorable 6 years)..we move on..


4th premier league title in a row?..4th European Championships title?..yes...we can!

15 comments:

  1. title Inggeris dan Eropah ke 4??

    gua cuma mampu senyum, ahad ini merupakan ahad yg paling indah,

    pembukaan, dan ini baru permulaan.

    ReplyDelete
  2. salam bro...gua managed to purchase a ticket between man united dgn spurs on 12 september at white hart lane. looking forward to that. cost me 45 pound.

    ReplyDelete
  3. jc baru MU tu mcm kureng skit la..pendapat aku yg tak tegar ni. huhuhu.

    ReplyDelete
  4. Ok la main piala kebajikan..hahaha

    Mari kita lihat siapa yang kena!

    ReplyDelete
  5. zan, kebajikan pun... kita tengok sapa yg lagi lentik, tumit micheal owen atau yuri zhirkov.

    gua tunggu respons berteromber je ni.
    nengok dia berbunyik mcm mana...

    ReplyDelete
  6. gua teringat iklan yg adibah noor hidang bola bawah tudung saji tu,
    arwah yasmin buat ....

    mrs berteromber penah buat cam tu tak?

    ReplyDelete
  7. Eddie..ooo ahad yg indah eh..kita tengok sapa yg tersenyum nanti..rasanya macam nak deja vu ahh..hahaha..

    Rocksport..adoi..konsert lu tengok..bola lu tengok..tinggal la skit untuk gua...hahaha..untung la lu bro..gua dream on ajer arr...

    takilala...apa yg kurengnya..kalau bubuh mentol kat dada tu dah sebijik macam ultraman tau..nanti nak kalah je dia menyala..time tu la owen score...huhu..

    ReplyDelete
  8. zan...ceh!..team yg tak terlibat sila duk diam2 yer...jeles la tu...hahaha.

    eddie..kebajikan pun kebajikan la..yg penting ada piala kan...wah..banyak bunyi pulak lu eh..kita tunggu ahad jer la..sapa yg lagi kuat bunyi..huhu

    portdy..ms berteromber sangat sporting..bila ada bola kat tv..beliau akan menghulurkan remote astro sambil menuju ke bilik tido untuk terus tido..haha..

    ReplyDelete
  9. 1st - aku gila main futsal, tp ntah yg heran dari dulu aku xsuka tgk bola kat tv (epl, world cup, euro, dll)

    2nd - bill astro (sports) naik rm12 aku pun rasa nak terminate channel sports lps baca surat cinta tu... tp housemate lain kata sanggup nak bayar sbb depa minat dan slalu tgk bola live (aku sports tgk wwe-raw je hehehe)

    3rd - bill astro naik (dan tol, tarif letrik, air) jgn salahkan ayat "rakyat diutamakan"... astro, tnb, plus, syabas/pnsb bkn gomen yg pgg direct... skrg mau masuk 2010 xkan brg2 hrga mcm 70s, 80s kot? anyway... anggap je mcm hobi premium, nak tgk byr... pay-per-view

    ReplyDelete
  10. macam biasa, musim nak bermula, aku penuh harapan dan rasa konpiden,
    dan macam biasa jugak, aku tahu musim akan datang akan mengecewakan aku lagi sekali hehe

    ReplyDelete
  11. ijau..bukan gomen pegang direct?..iskh..ko kan keje gomen..ko patutmya lebih tau citer pasal GLC co ni..malas aku nak citer politik kat sini..takder sapa nak pertikaikan kenaikan kalau ianya betul2 perlu..contoh..TNB untung berbillion tapi taarif letrik nak suh naik lagi sedangkan harga minyak dunia tak naik pun..naper tak kaji balik je perjanjian TNB dan IPP yg terang2 berat sebelah tu...letih la nak citer politik..

    astro mmg hobi premium..tp ada tak pilihan kalau aku nak tgk ch EPL ajer tak nak ch golf?

    Deaf..gua simpati ngan arsenal..nak buat camner dorang takder duit..

    ReplyDelete
  12. ofkosla bkn dorg pgg direct, klu masih pgg direct dorg xswastakan dulu2... ni bkn cerita politik, ini cerita mengurus negara... bkn senang nak mengurus negara sama mcm mengurus badan... susah dah nak kurus wlupun hari2 main futsal/volleyball

    nak tgk epl tp xnak tgk golf? ada pilihan lain... klu brani pasang la parabola kt blkg rmh. kat sini ramai yg pasang parabola secara terang2, mcm2 saiz... besar besen, dulang, kawah, yg sebesar radar airport pun ada

    ReplyDelete
  13. Ha ha ha...ni perang bola ke politik?...tu le pasal...semua harga naik...gaji aku je tak naik2...siot!! 1 malaysia le katakan..nak tengok EPL kena bayo...yg tv free tak de le pulak live tele..so mana pilihan? mana? mana?...gua lama dah fedap!!! apa2 pun good luck for ManUtd & Chelsea ahad ni...pasukan yg tak de kena mengena sila duduk diam2..termasuk aku..huhuhuhu

    ReplyDelete
  14. gua serender.

    Hidup skuad bolasepak kebangsaan!!

    ReplyDelete
  15. gua layan takram le bro ... hehehhe

    ReplyDelete