Wednesday, November 30, 2011

hadiah

makbapaknya kalau tak pasal2 memang tak mampu nak beli bendalah ni...tapi anak punya pasal...terpaksa la jugak....harapannya dia makin bersemangat la nak belajo...dah terlepas janji...terpaksalah jugak ditunaikan..iskh...

ni hadiah 5A UPSR untuk anak aku...




sekurang2nya....dapat la jugak makbapaknya tumpang guna...tambah2 kalau dia dapat masuk asrama tahun depan...heheheh...


btw...tu hari jalan2 Danga City Mall...ada satu kedai tu tanya..."anak abang ni baru lepas UPSR ker?...tak nak belikan dia laptop...ni baru 2 org customer saya belikan anak dia buat hadiah"....mak aiii...dasat mak bapak zaman sekarang...hadiah mahal2...dulu zaman aku budak2 jangan harap ler...makbapak bukan orang senang la kan...kita pun paham2 sendiri tak berani nak mintak...ada la sekali aku dapat hadiah bmx...tu pun mungkin dorang kesian nengok majoriti kawan2 aku naik bmx...aku jalan kaki gi sekolah...aku punya senyum seminggu pun tak sudah...hihi...

11 comments:

  1. perrgghh best la.... kita dulu2 mana la dapat benda2 macam ni huhuhuhuhuhuhuhuhu kena bawa makan kepsi pun dah kira hepi hehehehe

    ReplyDelete
  2. aku dulu bab2 hadiah ni, plng2 abg aku belikan micro genius je (sbb dia pun nak main) tatkala org lain semua pakai nintendo (NES)

    kira okela zaman tu dpt juga main battle city, twinbee, mario, contra, ryukenden, etc

    ReplyDelete
  3. apa ni? Ipad ke?
    aku betul tak boleh cam dari gambo tu.

    ReplyDelete
  4. pergh...best anak anak zaman sekarang....

    ReplyDelete
  5. Kat belakang IPAD tak cetakkan sekali, Tahniah anakku dapat 5 A. Heheherhehe

    ReplyDelete
  6. ..Tu dia aihhh!!! Zaman aku dulu paling grand pun basikal Chopper...Rezeki bebudak la ni memang mewah...Bro anak2 punya pasal kita memang selalu mengalah...Takpe la tu dari kita ngabihkan duit tak tentu pasal g main billiard ke beli 4 Digit ke..

    ReplyDelete
  7. gelak besar aku...

    basikal chopper siak...

    legend!!!

    ReplyDelete
  8. haha...masa aku kecik2 dulu mak usu aku ada basikal chopper yang ada gear tu...ni la antara basikal yg berjasa masa mula2 belajo naik basikal..

    ReplyDelete