Wednesday, August 8, 2012

Kreuzberger Nächte

Kebelakangani setiap kali ramadhan mesti aku teringat lagu ni.....


aku pernah buat entri pasal ni 3 tahun yang lalu...pada sapa2 yang tak pernah baca...cekidot >SINI<

satu lagi entri malas di recycle di bulan ramadhan...heheh...



**semalam dah start dengar lagu2 raya kat radio...tapi ntah kenapa aku tak dapat feel bila mendengarnya macam dulu2...adakah sebab aku semakin tua...ataupun budaya youtube menyebabkan bila2 masa jer boleh dengar lagu raya walaupun dalam bulan muharam rejab saaban....menjadikan ianya tak eksklusif macam dulu2 dekat2 nak raya baru berpeluang mendengarnya...ntah la....



6 comments:

  1. ramadhan! ramadhan! heh heh heh...

    ReplyDelete
  2. Bert, aku tak tentu akan ambik kompedium sebab tak tentu akan ke KL...just booking untuk sapa2 yang nak...kalau ada boleh guna nama aku.

    kalau ditakdirkan aku pergi InsyaAllah aku akan pickup dan kita boleh TT kat JB masa aku handover nanti.

    marilah kita sama2 berdoa agar takdir tersebut bisa terlaksana

    ReplyDelete
  3. sama la...update tak macam selalu...heheheh

    ReplyDelete
  4. Port...takder hal...kalau ada jodoh tak akan kemana...

    cewah...hahaha...

    ReplyDelete
  5. punk rock german...hehe nice! Aku dah start berpogo dah ni...

    ReplyDelete