Thursday, December 20, 2012

PMR

Kesinambungan dari entri >NI<... resultnya dah dapat pun semalam.




Alhamdulillah...walaupun targetnya 9A tak tercapai...tapi dah cukup syukur dah...yang tak dapat A pun cuma Bahasa Arab...maklumlah aliran agama macam anak aku ni memang terpaksa ambik lebih satu mata pelajaran. Arab punya pasal tak dapat lah straight A's. Tapi takper la...aku tau arab memang susah...dia pun bukannya ada backgroud sekolah arab...bapaknya pun cuma tau Ainun = Mata, Raksun = Kepala, Jumjumatun = Tengkorak...(ni sekolah agama darjah berapa ntah ada belajo...sampai sekarang pun tak lupa...hahaha)

Dengan keputusan 8A ni, azab dia dah lepas...dan macam biasa kali ni turn makbapak dia punya azab...tu hari dah janji macam2 kan....haa...ambik!... 1Malaysia...Janji Ditepati...heheh..

Tahniah anak abah!





11 comments:

  1. okela tu C, aku dulu PMR1994 bahasa arab dpt E hehehe

    ReplyDelete
  2. tahniah bro...

    rata2 sekarang memang girls cemerlang.

    Saya lebih suspen pada anak saya yang lelaki.

    ReplyDelete
  3. jangan bimbang doc...kat sekolah anak aku separuh dari yang 100 lebih dapat straight A's tu budak lelaki...

    ReplyDelete
  4. tahniah....err...minta kat ayah MACBOOK...hehehehe

    ReplyDelete
  5. macbook xmungkin, tp klu galaxy tab/note mungkin...

    ReplyDelete
  6. Ijau...tekaan tepat...mungkin galaxy tab 2 10.1...murah sikit banding note 10.1...heheh...

    ReplyDelete
  7. wahh tahniah bro...mudah2an anak aku kalo dah besar nanti dapat jadi cemerlang mcm anak u jugak bro...

    ReplyDelete
  8. tahniah for your daughter.
    tahniah pada semua yang belajar cam giler untuk periksa ni kali. Result tu terserah dah pasal dah usaha.

    Cuma aku heran apsal sey nak kena pakai school uniform semua.
    Aku cakap pakai tshirt rock seluar jeans selipar jepun dah la haha...

    ReplyDelete
  9. Adi..Insya-Allah

    Deaf..ada budak lelaki tu naik pentas ambik result straight A's rambut panjang sikit, cikgu sudah sound nanti naik sekolah jangan lupa gunting rambut...hahaha...

    ReplyDelete
  10. Tahniah bro..dan tahniah untuk anak jugak pasal dapat samsung note.heheh

    ReplyDelete
  11. TAHNIAH...

    err kenapa tak cakap ngan abang nak belajar bahasa arab...abang kat sekolah , arab dulu dapat A.

    (ditujukan kepada anak broteromber)

    ReplyDelete