Tuesday, December 26, 2017

Bukan dari The Big Four

Bila malas dan tiada idea untuk menulis, maka akan keluarlah entri-entri riak cdwi.. 😀

10 album terbaik thrash yang bukan dari Metallica, Megadeth, Slayer dan Anthrax mengikut loudwire.com. Seperti biasanya lain orang akan lain pendapatnya.


10 - Overkill - The Years of Decay (1989)
9 - Annihilator - Alice in Hell (1989)


8 - Death Angel - Frolic Through the Park (1988)
7 - Suicidal Tendencies - Lights, Camera, Revolution (1990)


6 - Flotsam & Jetsam - Doomsday for the Deceiver (1986)
5 - Dark Angel - Time Does Not Heal (1991)


4 - Nuclear Assault - Handle with Care (1989)
3 - Kreator - Extreme Aggression (1989)


2 - Exodus - Bonded by Blood (1985)
1- Testamant - The Legacy (1987)

Semua ni sebenarnya berpuluh tahun kumpul. Membeli apa yang suka. Tak kisahlah versi apa. Yang penting janji ada. Kadang-kadang bila buat entri macam ni baru perasan apa yang kita tak ada. Extreme Aggression pun hanya setakat versi NSR rupa-rupanya. Tapi yang pastinya Frolic Through the Park adalah misi ebay saya yang seterusnya.






3 comments:

  1. Wah..riak cdwi sungguh ni..hahah..sodom ngan destruction tak masuk eh.2 band tu pun power

    ReplyDelete
  2. serius, kesemua band ni rasanya aku tak pernah dengar lagu2 mereka... kalau pernah pun mungkin melalui braingell radio

    nampak sangatlah thrashing aku hanya big 2M (anthrax dan slayer pun tak terlayan)

    ReplyDelete
  3. Terbaik! Kalau aku aku akan letak Outrage Final Day just pasal nak letak satu band bukan kulit putih

    ReplyDelete