Saturday, April 3, 2010

Clash Of The Titans

Man Utd 1
Macheda (80)
Chelsea 2
Cole (19), Drogba (78)

3 April 2010, Old Trafford
Premier League

Cakap banyak pun tak guna...Chelsea dominated the 1st half...tapi we played the better football in the 2nd half....kita berhak sekurang kurangnya seri...tapi ada masanya nasib memang tak menyebelahi kita...giler terang dan nyata Drogba offside...kang aku cakap lebih kang kata tak leh terima kekalahan pulak...rilek arr...tak der sapa menang league title dengan belen 5 game lagi...

Tapi yang bestnya...welcome back Kiko Macheda...harap2 SAF akan bagi dia lebih peluang lepas ni...

apa2 pun...Bring on Bayern Munich!!!!kita masih ada champion league beb.

6 comments:

  1. "..giler terang dan nyata Drogba offside...kang aku cakap lebih kang kata tak leh terima kekalahan pulak..."




    abis tu Macheda score guna tangan, lu boleh terima pulak... come on bro, it's just a freakin' football.

    ReplyDelete
  2. Macheda punya gol tu still boleh debate beb..x clear dada ker tangan...ni drogba punya goal sudah terang lagi bersuluh...

    ABU selalu cakap ref bias kat United...now aku rasa korang kena pikir alasan lain time United menang..

    takder hal beb...kalah tetap kalah..

    ReplyDelete
  3. Tu le dia...nak buat camana...tapi camanapun yg no 3 dah dekat dah tu....

    ReplyDelete
  4. no komen.. pasal aku ingat pasal wayang COTT....

    ReplyDelete
  5. rooney pun naik menyampah tgok team mates dia main...haha..

    naik geram jer tak dpt main...

    ReplyDelete
  6. korang gaduh la..gua masuk line Barcelona sekarang ni..hehe..

    ReplyDelete