Wednesday, August 3, 2011

Anak Liar

Entri ringkas...
(masuk bulan puasa ni rasa malas pulak nak menaip dan mengupdate blog)

Sebab tengok Sofea main masa Loudness tu hari...teringat nak buat entri ni...tengok = kat youtube bukannya depan mata...heheh)

Tu hari masa beli Wings & Superfriends kat Speedy...kerana nak mencukupkan 3 for RM30...aku beli cd ni..



Bukan la sebuah album yang aku minat sangat...tambah pulak aku tak suka cover ni...tak tau kenapa dorang tak nak letak cover asal dengan motor Kawasaki tu...takut orang cakap tiru Motley Crue kot...lagi best kalau dorang keluar kan Sofea 1st album "Kembali" dalam bentuk cd...




apa2 pun aku pernah buat entri pasal album ni...kalau korang lum pernah baca...klik SINI

9 comments:

  1. ..SYJ sebelum Battle Of The Band punya era lagi ngam...dorang bawak Rock 70an..line up pun lain..

    ReplyDelete
  2. malas update blog tu tanda banyak amal agama dok buat.

    ReplyDelete
  3. sama kes macam bteromber,

    beli 2 cd Wings Superfriend, sambar Safura The best of, sebagai pelengkap. gila kontra.

    ReplyDelete
  4. rm30 for 3cds mmg berbaloi!akibatnya gua dh berjaya lengkapkan koleksi wings+search kecuali kompilasi dan album fenomena(bukan 2003 punye edition)

    ReplyDelete
  5. nizam:
    album wings "biru mata hitamku" ada?

    ReplyDelete
  6. baru je rembat cd ni beberapa hari sebelum show dorg utk LOUDNESS aritu..hehe

    ReplyDelete
  7. Ingin Buka Usaha Setelah Pensiun Tapi masih Bingung memulai,Semua Bisa Diwujudkan Bersama Kami dengan Usaha Tanpa Modal klik disini !!!https://sites.google.com/site/1situsuntuksegalainformasi/

    ReplyDelete