Friday, October 12, 2012

Breed New Agenda

Koffin Kanser - Breed New Agenda [EP] (1998)


Aru adalah Max Cavalera Malaysia...ini memang sukar nak dinafikan...dari segi gaya, penampilan dan muziknya memang hampir sama...maka tak hairanlah bila citarasa muzik Max Cavalera berubah...Aru pun ikut berubah...

Breed New Agenda adalah Nu-Metal...sama seperti Sepultura selepas era Choas A.D ataupun Soulfly...oleh kerana saya bukanlah peminat muzik yang sebegini...rasanya EP ni tak permah sampai 10 kali pun saya mainkan (sama kes ngan cd Sepultura - Against).


Oleh kerana ada permintaan dari En Adi Herman untuk cd ni...saya takder masaalah untuk melepaskannya...rasanya satu2 lagu yang saya boleh masuk dari EP ni cumalah lagu berentak raggae "Legallize"...


***ada sesiapa yang berminat dengan Sepultura - Against?..jom trade.



4 comments:

  1. haha o yeah...saya pun sudah sedia untuk trade dgn cd Iron Maiden...no problemo bro!

    ReplyDelete
  2. aku ada CD ini....jarang pasang...simpan buat pusaka

    ReplyDelete
  3. ..Aru dan muzik sebegini memang makanan aku lee..hehhhee..Aku ikut dia sejak zaman dia dengan Nemesis lagi..;0)

    ReplyDelete
  4. Pets are like family members to most pet owners, so it's no wonder that many owners worry about their Cat names when it comes to planning the family vacation. There are many factors to take into account when you consider bringing your family pet along on a trip. Here are a few things to consider before you commit to taking Fido along on that next road trip.

    ReplyDelete