Tuesday, October 9, 2012

KISS Kompendium

Terimakasih yang tak terhingga kepada yang berusaha En Portdy dan terutamanya En Shafid yang besusah payah dari KL-Pontian-JB untuk hand delivered bendalah ni.


Tak tau lah aku agaknya tahun bila aku boleh khatam buku tebal dan berat giler ni...1280 pages...perghhh..


Menurut ceritanya...komik asal terbitan Marvel pada tahun 1977 dulu menggunakan campuran darah setiap anggota KISS sebagai dakwatnya...


Sangat direkomen kepada peminat komik dan peminat KISS terutamanya...complete semua siri ada...


Ada juga gambar2 KISS live didalamnya


Memandangkan aku ada berderet2 buku lain yang nak di baca...komik KISS ni memang untuk dibuat belek2 ajer lah nampaknya...heheh..


.

9 comments:

  1. masih ada lagi di amcorp mall, tinggal 2 tiga ketul di seksyen komik

    ReplyDelete
  2. bro portdy,boleh carikan buku autobiography Kurt Cobain tak,title nya Heavier Than Heaven?

    ReplyDelete
  3. Sabtu lepas masa gi amcorp mall pun ada jugak nampak buku ni..mmg berat gile

    ReplyDelete
  4. Nak baca memang tak larat nak habiskan tapi kalau orang datang rumah tengok memang boleh kembang hidungla. Ganass.

    ReplyDelete
  5. bro adiherman, kalau aku terjumpa harta karun tu aku roger..

    ReplyDelete
  6. aku nak carik walking dead compedium murah takde lak.

    ReplyDelete
  7. Adi...kat ebay kalau tak silap bawah RM25 jer buku Kurt Kobain tu...

    ReplyDelete
  8. Tunggu event big bad wolf dec nnt..byk buku jual lelong

    ReplyDelete