Monday, November 12, 2012

Dark Shadows



Dark Shadows (2012)

Saya memang peminat Johnny Depp sejak zaman 21 Jump Street lagi...tapi pada saya Dark Shadows agak sedikit membosankan. Semenjak Edward Scissorhands, entah dah berapa kali dah Johnny Depp melakonkan watak yang sebegini.

Saya rasa ramai yang seperti saya...menonton filem ini hanya kerana Johnny Depp...kalau bukan pasal dia atau kemunculan Alice Cooper...mungkin saya dah tertidur di pertengahan ceritanya.

Saya sememangnya menyukai filem2 gandingan beliau bersama Tim Burton tapi saya berharap mereka tidak akan membuat lagi cerita2 yang begini.



9 comments:

  1. setuju dgn pendapat lu bro...kdg2 filem bertema sebegini seolah di recycle byk kali sehingga kelihatan agak membosankan. Tapi saya pun tetap menyukai gandingan Tim Burton dgn Depp...seolah2 tak lengkap atau x best rasanya kalo diorang buat filem asing2 hehe...dah terlalu cliche haha

    ReplyDelete
  2. Johnny Depp seorang yg art, berada di class tersendiri. aku suka film lakonan dia bergenre drama seperti What's Eating Gilbert Grape.. atau lain2.. Arizona Dream, The Brave, Happily Ever After, Dead Man, Nick of Time, The Ninth Gate, Fear and Loathing in Las Vegas, etc.. harap dia berlakon film yg lebih serius..

    ReplyDelete
  3. Johnny depp ni yang paling suka tengok dia dalam movie Blow.antara filem dia yg terbest skali

    ReplyDelete
  4. PC Kokak...setuju...cerita2 seperti Donnie Brasco dan Blow antara yang best pada aku...

    ReplyDelete
  5. err...bagi aku filem ni ok aje...terasa berada di zaman 70an bila aku menonton cerita ni..

    ReplyDelete
  6. magis tim burton tidak menjadi untuk filem ni. tak tahulah kenapa. ensemble cast dah menarik dan mereka berlakon dengan cemerlang

    ReplyDelete
  7. guys,jgn lupa Donnie Brasco...lakonan Depp dgn Pacino,sememangnya superb...

    ReplyDelete
  8. saya pon tgk citer ni because of alice cooper gak huhu

    ReplyDelete