Saturday, February 28, 2009

Riak Maidenwi

aku tak der apa2 rare items Iron Maiden pun yang nak ditunjuk...aku bukanlah kolektor tegar..teringin..tapi tak berduit...haha..tapi baru2 ni baru aku perasan dulu aku ada beli kaset single ni..

khas untuk sedara Ibrisam...nah!!...hehe..







Track Listing

1-"Be Quick or Be Dead" (Bruce Dickinson, Janick Gers) – 3:25
2-"Nodding Donkey Blues" (Iron Maiden) – 3:18
3-"Space Station #5" (Ronnie Montrose; Montrose cover) – 3:47



Patutkah aku jual?... :D

9 comments:

  1. oo salah eh...patutkah aku trade?...hehe

    bagi gua pikir dulu ahh..iron maiden ni oii.. :D

    ReplyDelete
  2. gua pernah ada kaset ni lepas tu entah pi mana maklumlah kaset... jangan tunggu lama-lama...

    ReplyDelete
  3. simpan ler buat kenangan haha.

    anyway, ni space stesen no 5 ada nasik tambah Bruce buat kelakar tak kat belakang?

    ReplyDelete
  4. Jangan jual bro...simpan.We have to follow Mat Salleh style..benda benda rare in kena appreciate.

    ReplyDelete
  5. deaf..
    itu nasi tambah x der la..itu UK punya release aje kan.

    rocksports..
    ok la..gua nak jadi mat salleh...hehe

    abang ben..
    camner ni..deaf ngan rocksports tak bagi gua trade ni..gua pun dah rasa berat hati..nampak gayanya gua simpan ahh...hehe..

    ReplyDelete
  6. ada sen nanti, mmg kena selongkar brg2 mcm ni kat kedai lama2... lagu2 extra tu ada dlm special re-issue CD Maiden yg EMI buat kan..?

    ReplyDelete
  7. eddie..
    a'aa First 10 years edition yg ada 2 disc tu...dulu melambak..sekarang cari tak jumpa dah..

    ReplyDelete