Saturday, September 5, 2009

Diana Danielle?

Semenjak dua menjak ni macam malas sikit nak update blog..time nak mengarang time tu la mata mengantuk..padahal berderet2 cd tunggu turn nak rebiu..sorry la pada sapa2 yang ada rekues tu..pelan2 ahh..

apa2 pun aku nak ucap terimakasih kepada Bro Shuk (bassist Belantara)kerana sudi jengok dan komen blog aku yang ntahapahapa ni kan..Rock On bro..harap2 impian boxset Belantara tu akan kesampaian..salut!

Ok..nasi tambahnya...siang tadi aku ke Plaza Angsana, JB untuk shopping baju raya anak2..masa tengah cari kasut anak2 kat kedai BATA..ternampak pulak ada awek cun sibuk bergambo kat kedai tu..pelik..tak pernah dibuat orang bergambo dalam kedai kasut..tapi..aku rasa awek tu macam familiar arr muka dia..macam pernah tengok...last2 baru aku perasan ada poster kat kedai tu..laa..artis rupanya...seisi berjumpa peminat..padanlah asik sibuk bergambo...disebabkan orang masih tak ramai..akhirnya ini yang terjadi..


iyer..awek tu adalah Diana Danielle...err..sebenonya anak2 aku tu agak blur bila ibunya suh bergambo...dorang tak kenal pun Diana ni...hehehe...maklum la rumah aku agak jarang tengok drama melayu..serius!..

pssst..sebenonya yang terlebih kenal adalah bapaknya..tapi disebabkan maknya dah menjeling..tak jadi la bapaknya yang nak bergambo...huhuhu..

16 comments:

  1. ko tak kasi diana danielle address blog ko ke?

    huhu

    ReplyDelete
  2. nasib baik Diana, kalau Lisa... gua raya pakai sandal Bata tahun ni...

    "mula-mula ke Bata, kemudian ke sekolah..!"


    *serius lu tak amik gambo sebelah Diana..?? takut orang rumah tak kejut sahur ye... huhuhu!!

    ReplyDelete
  3. lawa ah diana ni real live eh...

    ReplyDelete
  4. Tah camne wa boleh terberkenan kat Diana ni lepas tengok citer Setem..Lawa sungguh dia berkebaya nyonya..huhuhu

    ReplyDelete
  5. huhuhu ayahnya yang terlebih kenal..huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. aisey.. aku tau ko yg suruh ambik gmbr. huhuhu. buat2 cover pulak.

    ReplyDelete
  7. Deaf...line tak clear...huhuhu

    Eddie...kalau Lisa..org rumah tak kejut sahur pun tak per...hahaha

    Portdy...putih melepak arr

    ReplyDelete
  8. Zan..tegok gezet macam bes jer citer setem tu.

    Speedrider...ayahnya bab artis pompuan memang terer...hahaha..

    Takilala...syttt..pecah rahsia gua...huhu

    ReplyDelete
  9. tapi klu berawek lawa mcm DD atau LS tu slalu taste nya tinggi... nak kena lepak minum2 kat starbucks, ujung mggu main bowling @ pool, mkn kat chinoz (apa kelas kfc/mcd), kena naik teksi xnak naik lrt/bas, sbln skali msti masuk saloon buat steam rmbt... tiap2 bday demand nak hadiah henpon latest... mampos~

    ReplyDelete
  10. kakakakakah!!!bapak budak tk berape berani nk bgmbr..risau jugak kena ngn budak blk nt ..hahaha...=p

    err...boxset belantara tu akan jd kenyataan ke?

    ReplyDelete
  11. jadi bro takder la gambar ngam bapa budak2 tu?

    ReplyDelete
  12. kesian siDD ni...
    muka dah 'pink' jambu pom , kena lempang juga...

    hehehehee...

    ReplyDelete
  13. uishhh...aku pun minat diana ni....kalau ada depan mata, mesti aku yg dulu tangkap gambar ngan dia , artis ni bro...hehehhehhe cute la dia ni...kalau aku masih remaja, gerenti poster dia satu bilik penuh....

    ReplyDelete
  14. amboi amboi amboiiiii!!! bapak budak yang lebih kenal ye?

    ReplyDelete
  15. ko ada cakap tak kat dia " nak sign nak sign" hehe

    ReplyDelete
  16. come join to link ur blog to http://johorbloglink.blogspot.com/

    ReplyDelete