Wednesday, February 23, 2011

A View From T09

Seminggu dah berlalu...ni last kopek post aku pasal Iron Maiden di Singapore...

Macam yang aku dah janji sebelum ni...aku nak upload video kat sini...tapi memandangkan line opis dan rumah aku kurang memberangsangkan...aku upload kat youtube jer la...

Ni bukan pasal kualiti gambo dan bunyinya...dua2 pun hampeh...maklum la pakai kamera murah...cap Kodak...pinjam orang tua aku punya...time2 ni la Cyber-shot aku rosak...pastu duk nun jauh kat atas...so jangan expect la nak kualiti dasat...

Rakaman ni lebih kepada kenang2an yang penuh ngan sentimental value bagi aku dan sapa2 yang berada kat situ pada malam tu...terutamanya pada geng2 yang berada di row T09 dan kawasan2 sewaktu dengannya...

Nanti kalau orang tanya...Iron Maiden pernah turun Singapore ker tahun 2011 dulu??...hmmm...dengan riaknya...aku boleh jawap I WAS THERE!!!! heheh...







ada lagi beberapa rakaman lain...nanti2 la kalau rajin mungkin aku upload lagi



Tapi kalau korang perhati dan dengar betul2...ada suara...kepala dan tangan (belah kiri gambo) seorang blogger macho dari Sabah...tak ingat dunia dia banging...hahaha..

6 comments: