Friday, December 5, 2008

A Room With A View...

tak tau nak post apa...terjumpa gambar lama ni...masa bulan puasa dulu...lepak2 kat opis waktu lunch hour....ingat nak tido...tengok tingkap ternampak pulak pemandangan ni....view dari Tingkat 7, City Square Office Tower, Johor Bahru.






cantik di lihat dari pandangan bawah....bila tgk dari atas....hmmm...kedai2 buruk kat sebelah Plaza Seni tu memang menyakitkan mata ahh...




Plaza Seni dibelakangnya Plaza Kotaraya ...Singapura nampak sayup2 ahh...


Menara Ansar (tempat opis lama aku)...belah kanan tu Puteri Pan Pacific Hotel.

Plaza Kotara (tempat aku parking kereta) dan Menara Perbadanan Johor di kiri dan Menara Ansar di kanan....tapi kedai2 buruk tu memang le menyakitkan mata...



*sorry kalau gambar tak berapa cantik...biasa la tangkap gambar pakai handphone aku yg tak canggih...hehe..

8 comments:

  1. gua dulu turun naik mahkamah kat menara ansar tu dulu.. tingkat 9 ke tingkat 10 tu, gua lupa...

    the unforgiven part 2...

    ReplyDelete
  2. aku enjoy the photos pasal aku tengok kandungan bukan pixel dia haha.

    bila aku makan kat ct sq nye foodcourt tu, aku tengok Sg, dan antara landmark yang paling clear ialah menara Masjid An Nur.

    Sejuk kejap huhu.

    ReplyDelete
  3. lu ngan eddie memang sengaja kasi gua panas...siap gambar JB lagi tu.gua teringat JOHOR DARUL TAKZIM lagi...uwaaa.....

    ReplyDelete
  4. selamat menyambut hari raya haji kat berteromber dan love ones dan smua yang baca blog ni huhu

    ReplyDelete
  5. walaupun aku dah jemu dengan JB (8 tahun study kat UTM skudai) tapi sekali sekala rasa nak pergi jugak...

    Masa aku kat JB kita pernah berdating ke mana-mana? Kat Segget ke mana...

    ReplyDelete
  6. Eddie...Menara ansar tu dulu opis aku tingkat 2 (thn 99-00)...sekarang dah jadi bank rakyat..zaman tu mahkamah tu tak ujud lagi..

    Deaf...kalau makan kat ct sq...naik le eskelator tu lagi 2 tingkat...singgah2 le tingkat 7..opis aku betul2 sebelah pangung wayang tingkat 7 tu..

    Rajarockapak...lu Muar kat maner?..wa lahir kat Muar...atuk wa Parit Bunga...

    Abang Ben...rasanya tak pernah dating kot..masa ko kat jb..aku dah kat KL..bila aku balik jb..aku bz ngan keja...kekadang je lepak ngan Padil,Masuri & gang tu...pastu aku dah pandai bergirlfriend...mana nak dating lagi ngan mat2 underground ni...hahaha..

    ReplyDelete
  7. oh yea...selamat hari raya aidil adha semua..2,3 hari aku tak online ni...balik kampung..

    ReplyDelete
  8. SELAMAT HARIRAYA AIDILADHA UTK LU JUGA BRO...BERAPA EKOR TUMBANG TAHUN NI?KG GUA KAT BUKIT PASIR.

    ReplyDelete