Thursday, December 18, 2008

The Zoo


Minggu lepas aku ada jemputan kawin kat Port Dickson.On the way tu aku singgah Melaka. Anak2 pun dah bising cuti sekolah kali ni tak der gi memana.Lama juga tak bawa anak jalan2..bukan apa..nak tunggu anak aku yg kecik tu besar skit..baru senang skit nak jalan.

Destinasi biasa untuk bebudak...mana lagi...Zoo la..aku malas nak gi sebenonya..2 thn lepas dah pegi..tapi anak aku cakap tu malam...ni nak tengok siang pulak...hmmm...ok.

ni antara gambo yg sempat ditangkap...ada pakai handphone..ada pakai kamera digital..ada aku ambik..ada wife..dan ada yg anak aku ambik...kalau gambo tak cantik biasa la...hasil dr handphone dan kamera yg murah...hehe...








kita org sampai dah petang sangat...dah pkl 5.30..ada satu jam je untuk ronda sebelum zoo tutup dan zoo malam pulak start pukul 8.30...perkhidmatan tram pun dah abis...so kena menapak sendiri...letih la nak dukung anak lagi...so round separuh ajer...tak banyak sangat binatang dapat tengok...tu aje la gambo yg ada...yg lain gambo anak2 aku berposing...tu tak yah la letak sini...hehe..anak aku nak tengok harimau...tapi tempat harimau paling hujung...tak larat ahhh...hehe..

2 comments:

  1. wasted ah ko datang lambat...
    takpe beb gi lagi bulan depan haha

    ReplyDelete
  2. aku tak gi lagi singgah..asal lalu melaka jer singgah jer kat tmn bunga..kehkehkeh buang penat kejap

    ReplyDelete