Thursday, December 17, 2009

1431 dan 20 years and counting

Selamat tahun baru hijrah semua...diam tak diam bertambah lagi usia kita..aku doakan semoga di tahun baru 1431 hijrah ini segala yang terbaik untuk kita semua.

Harap2 sempat la korang semua baca doa akhir dan awal tahun tadi...maklum la serentak pulak degan live bola Malaysia vs Vietnam tadi kan...heheh..

Tahniah la team bola Malaysia...selepas 20 tahun akhirnya pingat emas Sukan Sea kembali ke Malaysia..kekadang aku rasa team Malaysia ni lebih terer dari team yang so called terhebat di BPL tu...iyer la...selepas 20 tahun...menang jugak pingat emas...tapi team terhebat tu masih 20 years and counting...hahahahaha...

7 comments:

  1. salam beb!selamt tahun baru!blog awak ni saya link k...=)

    gol tk best la waks..huhu...

    ReplyDelete
  2. oit abang besi...

    tak kira la gol mcm mana pun, janji menang

    @berteromber
    salam maal hijrah

    ReplyDelete
  3. dapat tengok ujung game jek tadi huhuhu

    tapi semi aritu tengok abis puas wooo...

    selamat tahun baru jugak buat bro sefemili.......

    ReplyDelete
  4. muehehhe,tresyed...sempat lagi tuh....hahahhahahah...
    dan Hj Hasbullah Awang adalah peminat team 'hebat' EPL tersebut pasal dia pandai cerita psl SEJARAH... kekekekeke...

    coun...TINNNGGGGGGGG!!!

    ReplyDelete
  5. Salam Maal Hijrah,

    Untuk peringkat ini Team Malaysia dah main cukup bagus, nak bertahan dengan 1-0 bukannya mudah ,
    apatah lagi usaha penjaga gol,
    nak nangis aku tengok bila dia melompat sambut bola tinggi disaat - saat akhir tu.

    emo juga aku ni rupanya kehkehkeh...

    ReplyDelete