Monday, July 11, 2011

Superfriends

Entri ringkas...kemalasan melanda

Dah lama cari cd ni...akhirnya jumpa juga..



Diriliskan semula oleh Sony Music...tambah menarik termasuk dalam list 3 untuk RM30 kat Speedy...



dan yang bagusnya...ianya bukan jenis inlay sekeping...semuanya complete macam cd asal..


ni versi kaset yang masih aku simpan...seingat aku masa tahun 1994 dulu tu...aku tak berapa suka sebenonya kaset ni...banyak arrangement lagunya yang aku tak berkenan...tapi sapa la aku yang nak komplen ye tak...kalau dah Joe dan Wings sendiri nak bunyinya macamgini...layan jer la..

bukanlah favourite album aku...tapi sekadar melengkapkan koleksi...tapi arrangement lagu2 dorang kat GIG Live kat TV9 semalam memang terbaik...dah macam symphonic metal pun ye jugak...

kepada sesapa yang terlepas tengok malam tadi...ada orang dah upload dah...nah layan...memang terbaik!!



3 comments:

  1. Arrangement tu arrangement orchestra Istana Budaya.

    Apa-apapun, sound dalam istana mestilah lebih diraja. hehehehe

    ReplyDelete