Tuesday, August 23, 2011

test cuba try...

test cuba try kamera baru....kalau tak kerana kamera lama aku rosak takder la nak beli barunya...tambah pulak nak raya ni kan...biasa la raya kan mesti ada adegan gambo mengambo...

ada la jugak terpikir nak beli SLR...tapi kenangkan kosnya...kang nak kena beli lens la..kena upgrade itu la ini la...err...leceh la...aku bukan terer pun ambik gambo....buat masa ni ambik yang kompak dah la...lagi pun senang nak usung ke sana kemari...

ini lah gambo hasil dari Panasonic Lumix TZ20...aku suka pasal dia boleh zoom sampai 16X..senang sikit nak skodeng...heheh...

lain2 jangan tanya...aku masih terkial2 ngan fungsi manualnya...





untuk makluman...rumah,pagar dan kereta didalam gambo bukanlah milik aku...tapi yang modelnya tu yer...kalau berkenan nak buat menantu...segala urusan menggunakan matawang Euro ataupun Pound Sterling sahaja akan di layan...heheh...

6 comments:

  1. bapak yang ajar bergaya tu hehehe

    ReplyDelete
  2. ada bakat, angkat slr mungkin hasilnya lebih menawan. tolong jual panasonic tu sekarang, beli je slr. bonus 6 bulan nak buat apa?

    ReplyDelete
  3. kalau time maiden tu ada kamera ni pastinya gambar en. berteromber lebih berseri seri hehehehe

    ReplyDelete