Wednesday, April 26, 2017

Greatest Kiss

Satu lagi yang menyambut ulangtahun ke 30...


KISS - Greatest (1997)

You wanted the best? You got the best!

Tak perlu nak review panjang. Yang Kiss Army dah tentu beli. Tetapi untuk casual listener atau yang baru nak berjinak-jinak nak dengar Kiss, selain siri Alive, sememangnya inilah album yang patut anda cari.


Mengandungi semua lagu yang patut anda tahu tentang KISS. Mungkin tak semua seleksinya memuaskan hati. Maklumlah, Kiss mempunyai beratus lagu. Tapi yang 20 ni pun dah cukuplah untuk anda bersembang pasal Kiss.

Saya pun belum lama follow Kiss...tapi diam tak diam dah ada juga 12 keping cd dan sekeping lp...iskh....



4 comments:

  1. Betul kalo nak kenal kiss dengo album ni.aku ada cd ni je.heheh..

    ReplyDelete
  2. Kiss pakai Eric Singer sekarang dahsyat. Aku suka

    ReplyDelete
  3. aku kecik2 dulu ingat kiss ni main lagu brutal, kah kah kah

    mungkin faktor gesture dan mekap gene simmons tu kot?

    ReplyDelete
  4. waa thanks info nak juga aku ada sekeping cd kiss dalam koleksi, kalau terjumpa cd ni akan dibeli

    ReplyDelete