Thursday, September 9, 2010

Esok Hari Raya..!!!

pejam celik pejam celik...dah raya...cepat betul masa berlalu ek..

macam biasa...ni entry standard menjelang raya...khas buat semua yang membaca blog ni...aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri...segala salah silap aku sepanjang berblogging ni aku mohon ampun maaf zahir dan batin...semoga segalanya yang terbaik untuk korang dan keluarga sepanjang hari raya ini...


gambo sekadar hiasan...tapi kalau nak rock antu la sangat pun tak yah la pakai baju Maiden gi semayang raya yer...hihi


khas untuk korang yang nak balik kampung..(aku tak..aku memang duduk kat kampung... :P )..supaya tak mengantuk...nah layan lagu Balik Kampung versi Iron Maiden...heheh.

Happy Eid Mubarak!!!

10 comments:

  1. bahasa apa kat poster tu?

    slmt hari raya aidilfitri mzb drp ijau & *ehem2*

    ReplyDelete
  2. aku pun tak tau...main tepek jer kat sini...haha...

    salam aidilfitri...kim salam kat *ehem2* tu..

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya Berteromber,
    duit raya dah masuk sampul ke blom?
    tak yang tu pom bini yang buat ...
    keh keh keh..

    ReplyDelete
  4. salam lebaran
    minal aidil walfaidzin
    maaf zahir batin buat
    en broteromber sefamili


    *gua rindu nak tengok siaran tv suria singapore setiap kali malam raya, dah berapa tahun asyik miss aje huhuhu

    ReplyDelete
  5. gua rasa kata2 kat poster/gambo tu bermaksud:
    "hormati dan kasihilah org tua walau anda sorang peminat tegar iron maiden"

    atau

    "jangan lupa bawak sama orang tua pegi tengok konset iron maiden".

    apapun SALAM EID FITRI buat encik dan keluarga.

    yeah
    back in the willage

    ReplyDelete
  6. berteromber,
    selamat beraya bro.. maaf zahir batin.

    ReplyDelete
  7. biar betik...back to the village siot...I see sixes all the way haha


    oi my cyber n real life fren, selamat hari raya maaf zahir batin kat ko sekeluarga..

    ReplyDelete
  8. Selamat Hari Raya Aidilfitri bro...Maaf Zahir dan Batin...

    ReplyDelete