Thursday, March 11, 2010

Into The Last 8...Again

Man Utd 4
Rooney (13, 46), Park (59), Fletcher (88)
AC Milan 0

10 March 2010, Old Trafford
UEFA Champions League 2nd Round

Apa lagi yang nak aku cakap...nak kata riak...memang boleh riak...we talking about AC Milan beb...bukan Porto!!!...


rindu aku nak tengok gol kaki Rooney..akhirnya setelah 7 gol berturut2 guna kepala...gol ke 30 musim ni guna kaki...kalau tak menang player of the year tahun ni tak tau la aku...apa??... Terry?Lampard?Fabregas?Tevez?Tores?Gerard?...uuuu...pehh..lease...


kalau tak pasal Rooney...aku rasa Park Ji Sung adalah yang terbaik pagi tadi...Pirlo tak berfungsi bila kena marking dengan dia...dapat pulak score sebijik...aku rasa kalau sekali lagi United ke final...Park Ji Sung berhak untuk dapat tempat.


Welcome home Beck...sporting sungguh Fan United malam tadi...siap bagi standing ovation...aku tengok Beckham macam nak nangis pun ada...fan siap nyanyi "There's only one David Beckham"....walaupun dia main untuk AC Milan..tapi the whole world tau dia ni Manchester United Fan through and through..

last...hmm...ngantuk tapi puas hati...ingat nak post pepagi...tapi bz la pulak pagi tadi...apa2 pun AF8 dah nak start...leceh la nak ke mamak pulak lepas ni...heheh


UNITED ! UNITED ! UNITED !

5 comments:

  1. mcm kes member aku yg kipas-susah-mati, dari pg td smpi skrg ntah brapa kali dia ubah status kat facebook... semua pasal MU

    ReplyDelete
  2. Eh..Arsenal pun lepas jugak...kenduri gol jugak...tak kisah le Porto ke apa ke...hehehehe!

    ReplyDelete
  3. wah.. skid dah mula kasik hint dia punya fav. club.


    berteromber,
    yelah.. yelah... MU memang lucky.
    dah tinggal berapa games je, kasi abis season dulu la baru on AF, lu pujuk kaw-kaw la missus tu.

    kalau dpt game tgh mlm atau super sunday, okay laa...

    ReplyDelete
  4. aku rasa formation guna lone striker ni makin menjadi...

    Ah Park mmg mantap, jd backup rooney dr belkg sambil kacau bola orang..gigih berlari sana sini..

    Crossing Nani utk gol kedua Rooney mmg cun...

    malam ni sambung lg layan ulangan..haha

    ReplyDelete
  5. Ijau..kalau dah terkena penyakit gila bola memang camgitu la gamaknya

    Skid..Arsenal??..ngan Porto???...hmmm tengok je la jauh mana team bebudak ni boleh pegi..

    Eddie...tu yg problemnya...kalau time lain macam2 alasan dia bagi supaya duk jer kat rumah...tapi kalau time AF...gayanya macam nak menghalau je suh keluar...hahaha...

    Ajie...aku rasa Park lebih baik main tengah dari Carrick...dia anytime boleh duk kiri kanan atas bawah tak penat2...sambil tu boleh marking player lagi...tengok je la Pirlo semalam jadi bodoh kena ngan Park..

    satu lagi...kalau England nak menang World Cup...Capello kena main cara United...baru Rooney tu betul2 menjadi...

    ReplyDelete