Thursday, April 8, 2010

Menang yang tak menang..

Man Utd 3
Gibson (3), Nani (7, 41)
Bayern Munich 2
Olic (43), Robben (74)
7 April 2010, Old Trafford
Champion League Quater Final 2nd leg

Aku lambat update entry ni pasal aku tak tau nak tulis apa...sikit frust la pasal kita main bagus semalam...tapi tu la....adakalanya shit happens...memang kad merah Rafael mengubah segalanya...takder luck...takper la...there's always next year...


takder sapa nak marah Rafael pun...bak kata Fletcher "He's young and he'll learn from it. He's got a great future ahead of him and he's going to be a great player and a big asset for Manchester United.He'll bounce back, he's a strong character."

nampaknya selepas 5 tahun berturut2...tiada team dari England yang akan ke final...blessing in disguise kot...now semua team boleh kosentret balance 5 games BPL...oppss...lupa...Chelsea ada game FA Cup...distraction tu...macam petanda jer...hehehe...

4 comments:

  1. gua tumpang simpati, gua semalam pun bangun pepagi buta tengok game ni, laju tak ingat macam helloween berentap hammerfall dan dragonforce...

    game sedap, cuma takde luck, apapun, gua tunggu inter atau barca untuk next game.

    ReplyDelete
  2. inter vs barca gua rasa satu game yg menarik...satu one man team dan satu lagi managernya memang master dalam bab2 strategi...kalau taktik mourinho tepat...mmg Barca tersungkur la...

    final Inter vs Lyon anyone?

    ReplyDelete
  3. Bayern akan ke final agak2 gua.

    ReplyDelete
  4. syahdu tul wa baca ngadu domba tresyed dlm diari af blogspot ni... muahaha

    ReplyDelete