Sunday, April 18, 2010

Merah...bukan biru

Man City 0

Man Utd 1
Scholes (92)

17 April 2010, Eastlands
Premier League


Kepada Encik Carlos Tevez...rasanya anda telah sedar kaler sebenar di Manchester...semoga jiran yang bising tak akan bising lagi...heheh...




Sekali lagi kita membuktikan...it aint over till it's over...tambah happy...bila dengar berita tersungkurnya satu lagi kelab kaler biru...sorry beb...merah adalah kalernya....

Tinggal 3 game...satu point...pergh...season yang paling sengit....

8 comments:

  1. amboi eddie, smlm kat fesbuk hang bkn main lg kempen kaler biru tu... semua biru (nasib baik aku ijau)

    ReplyDelete
  2. hahaha... gua nak tunggu berteromber berbunyik...

    ReplyDelete
  3. eddie...gua takder nak banyak bunyik...dah 2 minggu gua down...tapi semalam hari yang indah...tido yg lena...tetiba minggu2 mendatang ni gua macam nak sokong stoke dan liverpool pulak...heheh..

    ReplyDelete
  4. kali ni menang pasal gol minit 92..
    Itu ari 1st game menang pasal goil minit 96..

    Suka benor ye team "merah" ni gol minit2 tambahan..hahaha

    Lenny Kravits 1!

    ReplyDelete
  5. offtopic jap;

    to bro-teromber & bro eddie

    bro ada pergi konsert lefthanded live in JB tak ujung minggu lepas?

    ReplyDelete
  6. Zan...hero memang macam gitu...heheh..

    Portdy...gua tak pegi...vocalist Shamrin Fotograf...terus x semangat gua...

    ReplyDelete
  7. itu bukan lefthanded, itu side project keedal, material lefthanded,

    tanpa arwah samad dan bro nash, ada apa dgn lefthanded... lagi???

    ReplyDelete