Wednesday, May 26, 2010

Sudah Sampai Sini

Beberapa hari dah aku tak jenguk dan update blog disebabkan ini


PLAZA MASALAM, SHAH ALAM

2 hari aku berada di sini atas urusan kerja...antara tempat paling glamer kat Shah Alam selepas trajedi Teoh Beng Hock..sempat jugak aku menjengah lokasi kejadian...khabarnya pejabat yang terlibat dengan trajidi ni telah pun berpindah...


MASJID SULTAN SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SHAH, SHAH ALAM

Aku hanya lalu disini...tak sempat nak singgah


MASJID PUTRA PERDANA, PUTRA JAYA

Yang ni aku singgah...pasal 4 hari aku bemalam di Putrajaya...


ps...baru aku perasan...kat hiway plus...susur keluar ke kampung Mawi World dah bukan Kulai dah...jadi Kulai Jaya la pulak..

2 comments:

  1. Adus..dah sampai shah alam kenapa x kasi tau..

    Boleh gak kita lepak2 kat pelita bawah pejabat "puaka" tu..hehehe

    ReplyDelete
  2. kita jumpa kat larkin je la nanti...
    tu hari tight schedule ngalahkan menteri...hehehe..

    ReplyDelete