Wednesday, November 3, 2010

Dalam Dilema



Bila terbaca pasal ni pagi tadi buat aku rasa tak sedap hati...kalau boleh biar la berita ni tipu...palsu belaka...hehe...

Bukan apa...kalau berita ni tipu tak ler rasa frust sangat...Indon tu jauh...tak terkilan tak pergi...tapi ni Spore beb...sebelah tambak ajer...adoiii...

Mungkin bukan rezeki aku kot...collegue aku dijangka akan due bersalin pada 5hb Februari...Maiden pulak turun Spore 15hb...hari selasa...hari kerja...aku pulak tak leh cuti selama 2 bulan...maklum la branch kecik macam co. aku ni tak ramai staff...semua pun multi tasking...sorang cuti bersalin yang lain kena ganti...pastu jenis kerja pulak yang tak leh tangguh2..kalau hari ni...mesti nak hari ni jugak nak kena submit....arghhhhh....

tapi walaucamanapun...kepala otak tengah pikir2 ni camner cara nak pergi...tengok la kalau ada rezeki...ni macam dah gatal jer nak suh deaf booking tiket...yang murah duduk sudut mana pun tak kisah...sekali seumur hidup...yang penting ada kat situ pun dah cukup....heheh...



sorang budak opis aku yg tak rock ni siap racun..."pegi ajer...balik kerja pun sempat...kallang tu bukan jauh sangat...ko tak reti...aku boleh tolong drive kan..."...hahahah...siak jer...

***aku takder international pasport oii...lama giler tak turun Spore sejak pasport terhad kena mansuh...Eddie jom konvoi?....tu pun kalau aku dapat pegi la...arghhhhhh

11 comments:

  1. ku terpinga tertanya di dalam dilema muuuu


    Ini sorang lagi brader gua ni...

    cakap tak leh pegi tapi karang review dia kuar dulu hehehe

    ReplyDelete
  2. aku ingatkn aku sorg je yg bakal frust...

    ReplyDelete
  3. Aku rasa aku pergi (setakat nukilan ini ditulis). Tapi tiket murah2 punya kot (tengah bodek member aku yang jad IMFC untuk deal harga members ni..huhuhu)

    ReplyDelete
  4. baru dapat tau...15hb tu kalau tak silap cuti maulud nabi....

    hati kembali berbunga.....

    jemz...kalau pegi...arrangement mcm mana?...tiket?..pengangkutan?...

    ReplyDelete
  5. Banyak masa lagi nak memplaning...semoga berjaya hehe

    ReplyDelete
  6. ...mana boleh 'Eddie' tak pergi, abis tu, sapa nak jadik mascot????

    ReplyDelete
  7. gi jer bang..balik hari jer tu.. nak tggu biler lagik..once in a life time

    ReplyDelete
  8. ah! cakpa banyak takde.. aritu megadeth punya konert pun lu dah penah pakai alasan ni.. haha..

    kita jumpa kat sana syed!

    ReplyDelete
  9. BS...tu jam masa megadeth lu punya racun tak cukup kuat...hahaha...

    ReplyDelete