Tuesday, November 9, 2010

November Rain yang ke 14.. ke 2..dan yang pertama

Dah masuk novembar dah...hari ni pepagi dah kena november rain...biasa la hujung tahun..musim hujan...nasib lum banjir...tapi bukan nak cerita pasal november rain pun...tapi bulan november ada beberapa tarikh penting untuk aku...

Semalam 8hb...tarikh nikah aku...bukan pernah celebrate pun...tu pasal selalu lupa...si dia pun tak pernah ingat...lagi pulak aku...heheh...buat entry ni baru teringat...tahun ni dah masuk kali ke 14 dah...pergh!!!...bukan tua...cuma kawin muda (kaver line...hihi)

Dan november jugak bermakna dah 2 tahun aku "berteromber"...malas2 pun dah 2 tahun menulis blog duniawi ni...bak kata Bentara...tak kisah la kalau balik2 orang tu jer yang baca dan komen...ni bukan blog memasak atau bela kucing kan...apa ada hal...yang penting dapat kenal ngan kawan2 yang sekepala...walaupun tak ramai...tapi kita kuat...korang tau sapa korang...terimakasih beb!

Dan buat pertama kalinya...aku tergerak hati nak turun konsert omputeh...mungin pasal Iron Maiden ni aura livenya lain...tiket dah beli...yang paling cikai jer pun...duit tak berapa nak cukup...ntah apa nasib baik dapat berjiran lak ngan Ijau...(kalau ko turun JB dulu...kita gi saing arr..) sekarang cuma problem macamana nak pegi...nasib Singapore tu dekat...takper la ada 3 bulan masa untuk planning macamana nak pegi..worst comes to worst...aku frame jer tiket tu....atau pun jual markup 200%...hahaha..

Last...khas untuk si dia...tak kan nak tuju lagu Iron Maiden pulak kot...mungkin lagu ni...

14 years dari Guns N Roses?...



tapi lirik lari tajuk arr..tak kena...

tak pun lagu ni...



ada cerita pasal lagu ni...dulu masa aku kat ITM...dalam satu dorm tu majoriti semua mat rock (tolak mat2 nerd kaki study tu ler)...tapi ada sorang budak ni minat giler lagu2 cengini...radio kaset kat dorm tu memang kita orang conquer 24 jam...tapi ada masa2 time kita orang lepa...mamat tu akan bukak lagu2 jiwang Tommy Page ni...pasal dah selalu "ter"dengar...ngam cukup hujung semester...satu dorm yang thrash antu pun naik terhafal lagu ni...hahahaha...

aku tau si dia tu suka lagu ni...selalu nyanyi sesama dalam kereta...layan ooo dengar time sejuk2 musim hujan ni...heheh..

16 comments:

  1. area T09, row 17, seat 5-6 hahaha!~

    klu turun JB, cemana pulak tu plannya? aku plan naik air-asia BTU-KUL-SIN (kes xnak buang masa), kat SIN nnti terus cari dorg takilala & geng manggas

    fyi, aku blm pnh jejak kaki lg kat johor (klate, ganu dan perlis)

    ReplyDelete
  2. kita jumpa di singapore bro... geng bloggers?

    ReplyDelete
  3. Ijau...lum planning lagi...aku berdua dari sini...tak tau nak drive ker atau guna perkhidmatan awam...

    MM...jom!

    Portdy...Tq bro..

    ReplyDelete
  4. bukan la...mem mana boleh benda2 duniawi camgini...hahaha...

    aku ngan member aku la..

    ReplyDelete
  5. congrats berteromber on aniversary.

    and congrats dapat tiket dah

    ReplyDelete
  6. happy anniversary bang...

    *dah boleh bukak cawangan baru kot, huahuahua!!!

    ReplyDelete
  7. deaf...tq my friend...

    eddie...tq...iskhhh...bab tu kasi guna font kecik sikit la...heheh...

    ReplyDelete
  8. aku rasa, sapa yg berpengaruh tu bleh la anjurkan sessi mini gathering geng2 blogger metal + MTM ni nnti sblm/slps konsert

    aku rasa deaf la yg plng sesuai jd marshall/penganjur/tuan rumah hehehe

    ReplyDelete
  9. aku dah beli juga tiket Maiden ni. Pen A..ada sesiapa yang berjiran? huhuhu

    ReplyDelete
  10. Ijau...suh deaf buat gathering kat rumah dia ajer la...sesak2 boleh tumpang tido...hehehe...

    Zan...kat Pen A...nasib tak baik berdiri belakang org yg tinggi2...apa pun tak nampak..buat lenguh kaki jer...

    (sebenonya dengki...tak mampu nak beli pen A...hihihi)

    ReplyDelete
  11. tahniah! moga perkahwinan akan terus diberkati dan dirahmati Allah.

    ReplyDelete
  12. Tommy Page tu..huhuhuhuuhu...layannnnn

    ReplyDelete