Wednesday, September 14, 2011

Bad Teacher



BAD TEACHER (2011)

Asalnya tengok nama Justin Timberlake terus rasa malas nak nengok cerita ni ...dah lagu2nya aku tak minat...lakonannya lagi la letih aku nak nengok...tapi Cameron Diaz punya pasal...tambah pulak ada Jason Segel (How I Meet Your Mother)...aku gagahkan nengok..

Tapi awas...walaupun ceritanya pasal cikgu...seperti biasanya cerita2 komedi dewasa cengini mesti ada adegan yang tak sesuai nengok ngan anak2...kalau nengok time bulan puasa boleh mengurangkan pahala puasa ni...(nasib tengok masa raya...heheh)...

ceritanya biasa2 ajer...ada la sikit2 yang aku rasa lawak...nasib download...kalau tengok kat panggung memang terasa ruginya...ntah kenapa filem2 Cameron Diaz kebelakangani agak kurang menarik...lakonan Justin Timberlake sebagai cikgu yang nerd lagi la hampeh...aku terasa seperti nengok Farid Kamil berlakon bajet macho...eiiiiii....

Sedikit penyelamat...terutamanya kepada mat rock macam aku adalah kerana adanya lagu2 seperti "Still of the Night - Whitesnake","You've Got Another Thing Comin' - Judas Priset" dan sedikit adegan dalam kereta "Rainbow in the Dark - Dio"...ternyata Cameron Diaz memang rock!..

kesimpulannya...kalau korang jenis suka tengok komedi ringan..kira boleh la layan...kalau tak...lupakan...

Apa2 pun Cameron Diaz tak leh celen Tawny Kitaen ahh...

8 comments:

  1. Justin Timberlake berlakon dalam The Love Guru memang best.

    ReplyDelete
  2. ok la...to be fair...lakonan dia dalam The Social Network boleh tahan la...

    ReplyDelete
  3. "aku terasa seperti nengok Farid Kamil berlakon bajet macho...eiiiiii...."

    ayat +1 hahahaha!

    ReplyDelete
  4. On tonight show, Cameron Diaz in our reasonably price car, I repeat Cameron Diaz in our reasonably price car.

    ReplyDelete
  5. cameron diaz adalah MEGA BABE dalam movie the mask. PERGHH! betul2 MEGA!

    lu tak abih2 kacau Tawny Kitaen
    bini si coverdale. tau kat beliau, kensel konset whitesnake kat malaysia!

    ReplyDelete
  6. Errr Farid Kamil kan ko punya favrote hero melayu terakhir!! Wakahahahah!!

    ReplyDelete