Tuesday, October 16, 2012

A Doctor In The House



Lama dah aku belek2 buku ni setiap kali gi kedai buku...tapi tak pernah terbeli...mungkin wife aku perasan dan hadiahkannya untuk aku.

Dr Mahathir Mohamad bukanlah idola aku. Banyak dasar dan benda2 yang dia buat atau cakap aku tak berapa nak setuju...tapi dari segi dia sebagai seorang ahli politik...tu memang aku respek....aku rasa dia genius dalam bab berpolitik...ingat senang ker nak bertahan selama 22 tahun sebagai PM...untuk itu memang aku tabik...love him or hate him...aku rasa semua orang patut baca memoir ni..

Apa2 pun terimakasih untuk my better half...thanks dear. Bertambah lagi la koleksi buku aku yang berderet2 tunggu turn untuk di baca....



***sabtu lepas aku kehilangan nenda tersayang, Allahyarhamah Udah Binti Lemat....bila cerita pasal Mahathir aku teringat beberapa bulan yang lepas dia pernah bertanya "mahathir ada lagi?...sehat dia ek...hmmm...dia orang kaya..sakit2 senang nak beli ubat..."
Umur Nenda 2 tahun lebih tua dari Mahathir...Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya dan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman...Amin.
Al - Fatihah




7 comments:

  1. cuba tgk page tgh2 yg ada byk gmbr... lps tu tgk gmbr mahathir tgh drive kereta proton, cuba tgk caption gambar tu dan bandingkan dgn gambar, something wrong :)

    ReplyDelete
  2. hanya yg memiliki atau pernah membaca buku ni saja yg tahu

    ReplyDelete
  3. Al fatihah untuk nenda..moga roh nya di cucuri rahmat..

    ReplyDelete