Thursday, July 8, 2010

sotong bakar



Cis!...terer sungguh paul the octopus ni....100% tepat ramalan dia....jangan lepas ni dengar2 ada penyokong Jerman jadikan dia sotong bakar dah ler....hahahaa...maklum la dia pun asal dari England kan....akhirnya force of metal dari Jerman bungkus jua....

Apa2 pun tahniah la Belanda dan Sepanyol...dua2 pun bukan team pilihan aku...so tak kisah la sapa2 yang menang final nanti...tapi aku nak Belanda menang...kesian dah tengok dorang berapa kali masuk final tapi tak menang2....


****lega dah nak abis...lepas ni boleh dah tido lena setiap malam...kesian orang rumah asik tido sesorang...heheh...

7 comments:

  1. betul dah nak abis kekekekekekek tapi sampai sekarang takder entri maria ozawa kakakakakakakakakaka hail germany!!!

    ReplyDelete
  2. sokong holland dari zaman WC90, Marco Van BAsten, Ruud Gullid...

    bila gua ckp gua sokong holland member penyokong Jerman, Brazil semua gelakkan gua ..

    now eat your out hahahahhaha...

    teringat zaman Italia 90 tengok kat SBC dulu hehehe...


    P/s: ulasan dari peminat bola pencen yg tak berapa fanatik.

    ReplyDelete
  3. kasi chance belanda la menang...kesian dr zaman total futball hingga ke zaman ICT...x menang2...hehe

    ReplyDelete
  4. Aku malas dah nak tengok final nanti...tunggu sotong Paul je la yg bagi result....lagi senang!!!

    ReplyDelete
  5. terus aku mengidam nak makan sotong katok kat kat gurney

    ReplyDelete
  6. nampaknya game final ni serupa liverpool fest pasal ramai player lfc in both sides..

    persoalannya dimanakah perginya player scum? muahahaha

    ReplyDelete
  7. hahaha...siak lu BS...harap kunyit dan tores yg tak jumpa pintu gol tu pun nak kerek...

    ReplyDelete