Tuesday, May 28, 2013

Big Bad Wolf



Penangan Big Bad Wolf Book Sale...total semuanya jangan tak percaya...hanya RM56....ada yang hard cover tu...memang berbaloi..baloi...sayangnya aku tak sempat nak mengemburkan kesemua section...pasal dah nak maghrib...kat biography pun dah sangkut banyak ni...tak tau apa jadi kalau sempat ke semua bahagian...tu tak campur yang anak2 aku punya lagi...buat ulat buku memang rambang mata dibuatnya....ni ntah bila la aku nak khatam semuanya...yang dah ada pun berderet2 nak tunggu turn baca....

Untuk warga JB...masih sempat lagi nak serang Danga City Mall...Big Bad Wolf ni ada sampai 2hb Jun...untuk peringatan...sila ambik kotak2 yang di sediakan kat luar tu...kalau ko tak nak terkial2 nak mengangkat buku...






8 comments:

  1. bestnya...murah murah plak tu.jauh la plak.hehehe

    ReplyDelete
  2. Perghh..rugi aku tak dpt cuti..buku best2 pulak tu

    ReplyDelete
  3. Alamak berbaloi baloi.. Kena survey gak ni. Tks for the info..

    ReplyDelete
  4. yang Pink Floyd dgn Led Zep tu memang berbaloi beli...tahniah bro!

    ReplyDelete
  5. kalau aku pilih satu, aku rasa aku ambik buku arnold swazzafsodhfsodf

    ReplyDelete
  6. Masa pegi kena bawak trolley beli sayur bro. Masa dia buat kat The Mines Serdang, aku borong abis. adalah dlm 70 bijik buku. tak tahu camne nak abis kan hohoho.

    ReplyDelete
  7. kenapa macam murah sangat ni?? review please..

    ReplyDelete