Monday, May 20, 2013

@ Hoki MSSJ





Aktivi hujung minggu ini adalah menyaksikan anak no 2 aku mewakili daerah Mersing untuk pertandingan hoki Majlis Sukan Sekolah2 Johor (MSSJ) di Stadium Hoki Taman Daya, JB...




Bapaknya dulu nak wakil sekolah pun tak berapa nak ada...apa lagi daerah...hahaha...walaupun dia takat reserve...kira boleh la...tambahan pulak umur dia baru 14...dan terpilih untuk wakil bawah 18...kira dah ok la tu...


Tapi nasib dia tak baik...team dia kalah kat pusingan awal....aku pun tak sure daerah mana yang menang...dah kalah...balik la,,,,hahaha... (anak aku no 14...Chicarito?..)


tak per la...tahun depan cuba lagi...kali ni konpem bawa satu rombongan cik kiah untuk bagi sokongan...



kalah pun kalah la....makan pizza tetap makan....heheh...




7 comments:

  1. 14..dah sama tu ngan permulaan Fandi. haha.

    Aku dulu for sekolah main hoki..kalau takraw, bola cam ok dah biasa main so try hoki lak..

    ReplyDelete
  2. Senang nya hari seorang ayah, anak dah besar dan aktif dalam sukan...kalo mcm aku ni memang kaki bangku la, sbb tu dah kena darah tinggi di usia muda mcm ni huhu...sungguh menyedihkan...kesimpulannya, amalkan gaya hidup sihat...x kisah apa yg sukan anda ikut, janji keluar peluh dan dpt bakar kalori!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Typo....senangnya hati seorang ayah....hehe

    ReplyDelete
  5. tak lama lagi boleh wakil Johor,negara...Insya Allah

    ReplyDelete
  6. menonton hoki sambil minum ribena mobile?

    ReplyDelete
  7. bersama dgn keluarga adalah syurga.

    ReplyDelete