Thursday, August 14, 2014

Poisoned...

Semakin parah?...


seperti entri semalam...suka2 bid..tak sampai maximum bid pun rupa-rupanya menang....iskh...iskh...nampak gayanya kena block diri sendiri dari masuk e-bay sehingga hujung bulan...kalau tak...memang jahanam...hahaha...



14 comments:

  1. jgn je jadi mcm member aku... dah menang bid LP bolt thrower, tiba2 seller kensel dgn alasan tak hantar ke malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu aku pernah kena...menang bid cd Earthshaker...siap dah bayar pun...alih2 seller refund balik cakap tak pos ke Malaysia...bengang betul....tapi yg ni ok la...dah marked as shipped pun...

      Delete
  2. nasiblah aku tak tahu ber ebay ni haha
    kata kawan lagi parah gian ber ebay ni.. betul ka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena tanya Ijau...dia eBayholic....hahaha...

      Delete
  3. Perghh..dokken shot.bon jovi semalam?tak jadi beli?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalo nak TT baru yg murah beli mcm aku punya tu kat lazada..heheheh

      Delete
    2. Bon Jovi dalam perjalanan...heheh...

      TT tengah survey...rasa macam nak cari yang portable murah2...pasal aku punya senjata utama masih cd...

      adoi...parah ni...(sambil kira duit siling dalam dompet)....

      Delete
  4. wahahahaha.... kompim parah akan datang ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan parah lagi...dah tenat dah ni...

      Delete
  5. Dokken memang terbaik la ye...
    aku kadang2 dengar semula lagu2 Dokken, best sangat

    ReplyDelete
  6. aku follow sampai Back for the Attack ajer...yang lepas tu dah kurang minat...

    ReplyDelete
  7. nak tunggu gambo lp atas turntable pulak hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni satu lagi jenis rachun....hahaha...

      Delete
    2. Hahaha..tula lepas ni tunggu gambo lp lak..beli yg portable pun ok gak bro yang ada guna bateri..senang nak bawak gi memana..heheh

      Delete