Thursday, March 26, 2015

Scorpions....lagi

Merujuk kepada entri >SCORPIONS< tempohari


yer...telah pun berjaya dimiliki...heheh...(giler pantas pos dari jerman ni...tak sampai 2 minggu dah sampai)

p/s...En. Ijau...saki baki viral masih ada...huhu...


10 comments:

  1. fuh sok juga tgk covernya...
    bila lah aku nak beli album scorpion ni. ohya semalm aku g speedy, ada album baru tu. tapi tak bekenan... huhu

    ReplyDelete
  2. aku pun xtau la bila lg dpt beli album scorpions..klu ada bajet lebih mmg kena beli...

    ReplyDelete
  3. Nasib baik tak kena tahan KDN eh..pasal cover tu..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. German pressing ke lp tu?

      Delete
    2. yg blekmetel je yg selalu kena tahan...

      Delete
    3. iyer...german pressing...nasib2 la tu...so far LP aku tak pernah kena bukak...

      Delete
  4. Replies
    1. dalam RM70++ siap postage kat ebay...

      Delete