Tuesday, March 17, 2015

vinyl passion 5

Penangan selepas sebulan lebih berpuasa……


Pembelian buka puasa sepanjang bulan Februari…ni pun ada 2 lagi yang belum tiba….pokai terus dah ni...parah....
kepada abang-abang, kakak-kakak dan adik-adik jangan la terjebak dengan hobi tak berfaedah ni...memang jahanam....

nampak gayanya memang kena mula berpuasa semula.....heheh...




12 comments:

  1. best best best...
    nanti tunjuk Dokken tu nye inlet please.

    ReplyDelete
  2. hehe.. nak juga rasa benda ni.. wahahahaha

    ReplyDelete
  3. Best tuuu...aku pun tgh puasa jugak ni..hadoii..heheh

    ReplyDelete
  4. tinggal nak beli turntable je ni

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. dah...cap ayam jer...heheh..

      http://berteromber.blogspot.com/2015/02/wordless-wednesday-vinyl-passion-4.html

      Delete
  6. alamak klu buka puasa macam ni mmg nahas...aku berdoa agar tidak terpengaruh dgn abg2 sekalian...hahahaaha

    ReplyDelete
  7. amboi sekali beli dah 10 keping. Sekeping mau RM40-90.
    do the math.

    fuuyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...sampai la ni masih berpuasa....parah....

      Delete