Saturday, January 19, 2013

Vs ATM

(patutnya sini gambo tiket...tapi mamat jaga pintu masuk tu dah koyak dan tak pulangkan tiket aku)

Aku tak tau lah berapa ramai orang JB yang tak duduk rumah malam tadi...aku ingat bila pas masuk Maharaja Lawak Akhir kat Stadium MBJB dah sold out...kuranglah sikit umat kat Stadium Larkin ni...rupanya tidak...lagi teruk berhimpit2 nak masuk...rasanya macam lagi ramai dari game lawan Perak tu hari. Memang full house.


Aku duduk sama-sama ngan penyokong ATM. Takder gaduh-gaduh...takder baling-baling...kita nak fun tengok bola...siap nyanyi sama-sama...ejek2 tu biasa la...kalau nak suh diam-diam baik pegi tengok Raja Lawak...Aku harap penyokong Kelantan kalau datang sini Mei depan pun boleh macam ni...Ada orang datang bawak anak...bawak bini...apa barang gaduh-gaduh...


Game malam tadi pun best...nampak lebih serasi...walaupun hujan renyai-renyai...takder la nak main long ball ajer...Johor DT kontrol game...banyak sangat peluang....tapi takder nasib nak menang...kredit untuk ATM...2 kali dorang di depan...Guiza dan Mat Yo jadi penyelamat...tinggal tunggu turn Safee jer ni...banyak peluang masih tak dapat nak gol kan...


Apa-apa pun aku respek penyokong ATM...90 minit menyanyi non-stop...memang suara dan gendang mereka tak pernah tenggelam. Setakat ni pada aku kelab penyokong dorang paling terbaik...semua pun tersusun. Aku harap kelab penyokong Johor jadikan dorang contoh. Respek!



3 comments:

  1. Salute! Penyokong kelantan tu tolong la jgn berperangai kolot..

    ReplyDelete
  2. hooliganism tidak relevan di bumi Malaysia....seriously

    ReplyDelete
  3. ATM dari dulu supporter sempoi... TARAK PAPA YEH!

    ReplyDelete