Thursday, April 23, 2015

Bobby




Seperti yang dikatakan sebelum ini, bila dah terjebak dengan piring hitam manis....takdernya true true dah...hindustan pun layan...heheh...



**tapi zaman saya kanak-kanak dulu memang popular betul filem ini. Nama Rishi Kapoor dan Dimple Kapadia menjadi sebutan. Manakala lagu-lagunya menjadi siulan.. Siapa lah yang tak pernah dengar lagu seperti Mujhe Kuchh Kahna Hai yang lirik dia "tum tum tummmm" atau lagu Main Shayar To Nahin yang liriknya ada sebut "magell ai haseen" ....sampai ada rakan sekolah kena gelar Magell pasal suka bebeno dia nyanyi part tu.....tetapi yang pastinya lagu-lagu hindustan ni melodi dia memang sedap-sedap...




14 comments:

  1. tapi kenapa perenggan akhir tu tulisan kecik?

    ReplyDelete
  2. this is something really kuno and jurassic..
    tapi aku tengok title kau sebelum masuk blog ni macam...eh ni mesti filem tau..tapi was2 is it the filem India ni or not

    ReplyDelete
  3. ya aku pun tidak true bro...sbb aku layan/penggemar lagu2 hindustan...lagu "main shayar to nahin" tu lagu fav arwah mak aku dan semestinya aku hafal lagu ni sejak kecil...hahahaha young rishi kapoor....

    ReplyDelete
    Replies
    1. bapak aku peminat hindustan...so dari kecik dah memang layan lagu dan filem hindustan,,,heheh...

      Delete
  4. cari chalte chalte, yaadon ki baraat, al gale lag jaa ( yang ni salah eja kot )

    ReplyDelete
  5. Ni rekod 7 inci ke?nampak mcm 7 inci nye rekod je.ni aku tgh cari lp raya lak.kalo dah nak raya nanti diorang jual harga cekik leher pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan...ni standard 12 inci LP....

      kalau ada lagu raya...aku pun nak...

      Delete
  6. hey aku ada koleksi ep hindustan. nanti aku upload.

    ReplyDelete
  7. teringat tajuknya tapi lupa dah lagu2nya.

    ReplyDelete